Anonym bruker Skrevet 7. mai 2010 #26 Skrevet 7. mai 2010 Vi er et veldig intimt par, så ville tro at han har lyst til å ha sex hele tida Jeg er i alle fall en person som har mye seksuell lyst. Men jeg blør såpass mye at sex under de første dagene av mensen er uaktuelt. I begynnelsen av forholdet hadde vi ikke noe sex da jeg hadde mensen, men nå som vi er mye sikrere på hverandre og ingenting er flaut, så kan vi ha sex når jeg ikke blør så mye. Men hverken jeg eller han "maser" om sex når jeg har mensen, vi skjønner godt hvis den andre ikke har lyst.
Anonym bruker Skrevet 7. mai 2010 #27 Skrevet 7. mai 2010 jepp. Men det finnes alternativer. Aldri i livet om han får blodpule meg. Vi finner utveier!
Anonym bruker Skrevet 7. mai 2010 #28 Skrevet 7. mai 2010 vel er de kåte så er de kåte. nei jeg har ike segx når jeg har mensen. men det er fordi jeg ikke vil det. mannen kunne godt kjørt "brannbil" han.
Anonym bruker Skrevet 7. mai 2010 #29 Skrevet 7. mai 2010 Vi har sex når vi har lyst, uavhengig av mensen eller ikke. Man må ha et ganske enformig og kjedelig sexliv om man tenker at inntrengning er den eneste formen for sex. Jeg er ofte horny når jeg har mensen, og da tilfredstiller mannen min meg på andre måter. Vi HAR kjørt brannbil også, men det var mer når vi rett og slett ikke klarte å styre oss, og det hender jammen meg en gang i blant nå også Helt fantastisk å ha så lyst på mannen sin, selv etter 6 år og 2 barn:)
Anonym bruker Skrevet 7. mai 2010 #30 Skrevet 7. mai 2010 Æsj, jeg hadde fått bakoversveis hvis samboeren ville hatt sex når jeg har mensen. Jeg syns det er skikkelig ekkelt.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå