Anonym bruker Skrevet 6. mai 2010 #1 Skrevet 6. mai 2010 Forstår det ikke jeg. Helt til jeg møtte min nåværende som liksom ikke bryr seg om mann blør.??? Ble litt sjokket jeg... Har dere sex under mensen?
Anonym bruker Skrevet 6. mai 2010 #2 Skrevet 6. mai 2010 NEI, og jeg vil heller ikke ha det når jeg har mensen. Fysj, det er ekkelt nok som er, om man ikke attpåtil skal pule i det.
Anonym bruker Skrevet 6. mai 2010 #3 Skrevet 6. mai 2010 Min mann er IKKE intr. når jeg har mensen nei! ... og det syns jeg er bra:)
Anonym bruker Skrevet 6. mai 2010 #4 Skrevet 6. mai 2010 Har opplevd begge deler. Selv kan jeg godt klare meg uten når det blør mye!
Anonym bruker Skrevet 6. mai 2010 #6 Skrevet 6. mai 2010 Jeg har faktisk mer lyst på sex når jeg har mensen, mye lettere å få meg på gli, men det krver jo litt mer forberedelse da. Har vært i 4 forhold og alle 4 har syntes sex under mensen er helt greit. De fleste jenter jeg kjenner godt nok til å snakke om slikt med sier det samme.
Anonym bruker Skrevet 6. mai 2010 #7 Skrevet 6. mai 2010 Min mann sitter i fengsel,så jeg må jo ha sex under mensen til tider....
Anonym bruker Skrevet 6. mai 2010 #9 Skrevet 6. mai 2010 Ikke noe problem. Hehe. Men syns selv det er greit å vente til de par siste dagene i mens som jeg ikke blør så veldig mye.
Anonym bruker Skrevet 6. mai 2010 #11 Skrevet 6. mai 2010 Vi kjører på uansett. Det er bare å vaske seg, liksom.
Anonym bruker Skrevet 6. mai 2010 #14 Skrevet 6. mai 2010 Ingen av mine fire kjærester har brydd seg om det. Så da har det vært opp til meg og form/lyst.
Anonym bruker Skrevet 6. mai 2010 #15 Skrevet 6. mai 2010 Vet ikke om det er vanlig jeg. Gubben her er ikke så lysten på det, men jeg kjenner at jeg blir sprengkåt når jeg har mensen. Det er jo typisk
Anonym bruker Skrevet 6. mai 2010 #16 Skrevet 6. mai 2010 Vi har det innimellom, om han/jeg har vært borte en stund, og jeg tilfeldigvis har mensen når vi møtes igjen, så kjører vi på uansett. Pleier å legge et håndkle under i senga. Går gjerne i dusjen etterpå begge 2.
Anonym bruker Skrevet 6. mai 2010 #18 Skrevet 6. mai 2010 Det er nok ganske vanlig ja, har hatt mange sexpartnere og aldri har noen brydd seg om mensen. Selv syns jeg det er ekkelt om jeg blør, kanskje to dager jeg unngår sex, men jeg blør så lite, kommer aldri noe mens vi har sex.
Anonym bruker Skrevet 6. mai 2010 #19 Skrevet 6. mai 2010 vi tar det i dusjen hvis vi begge får lyst og jeg lekker:) Det er jo ingen hindring, det er da bare en naturlig del av å være kvinne... Men vi har ikke sex i senga, for da føler jeg at selv madrassen blir skitten (er litt redd for bakteriene i mensblodet!)
Anonym bruker Skrevet 6. mai 2010 #20 Skrevet 6. mai 2010 Jupp, mer enn vanlig. Han mener det er enda mer intimt med sex under mensen, og elsker det.
Anonym bruker Skrevet 6. mai 2010 #21 Skrevet 6. mai 2010 Min mann har ikke noe i mot det, jeg liker det ikke og har stort sett også menssmerter og vil kun ha fred.
Anonym bruker Skrevet 6. mai 2010 #22 Skrevet 6. mai 2010 Vi har sex når vi vil ha sex, uansett om jeg har mensen eller ei. Min mann har skjønt at jeg blir veldig kåt den dagen mensen kommer, så han merker fortere enn meg når mensener på vei.
Anonym bruker Skrevet 6. mai 2010 #23 Skrevet 6. mai 2010 æsj,nei.Vi har ikke det o g mannen min krever aldri det under mensen.I islam er det heller ikke lov pga hygieniske grunner.Det gjør ingenting å la være å ha sex i noen dager..
Anonym bruker Skrevet 6. mai 2010 #24 Skrevet 6. mai 2010 Ja, det har vi. Som en annen skriver: vi har sex når vi føler for det, uansett mensen eller ei. Legger et håndkle under og vasker emg etterpå. Jeg får imidlertid lettere uvi enn ellers npr jeg har mensen. Jeg har tenkt at det er pga at bakterier i mensblodet blir gnikket opp i urinrøret og en annen som skrev her på en lignende tråd tidligere var medisiner og sa at man vissntok i tillegg får litt nedsatt immunforsvar under mensen. men bortsett fra det bryr vi oss ikke, og det har heller ingen av mine ekser gjort
Anonym bruker Skrevet 6. mai 2010 #25 Skrevet 6. mai 2010 Æsj og æsj.Knulle når det fosser av blod og blod overalt.Kvalmt...Skjønner ikke hvordan folk gidder!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå