Anonym bruker Skrevet 6. mai 2010 #1 Skrevet 6. mai 2010 Reiseselskapene dekker vel ikke annet enn selve reisen, hvor man enten får igjen penger, eller får reise ved et seinere tidspunkt. Men tenker om man blir askefast i syden.. Da dekker vel ingen dette. Men hvor stor en sjansen. Rådvill..
Anonym bruker Skrevet 6. mai 2010 #3 Skrevet 6. mai 2010 Bestiller du pakketur hos charterselskap, så får du igjen alt. Jeg hadde ikke vært redd for å estille tur:)
Anonym bruker Skrevet 6. mai 2010 #4 Skrevet 6. mai 2010 Når man bestiller sydentur bestiller de fleste pakkereise, og da dekker selskapet absolutt alt, hotell og mat videre framover til du kan dra hjem, dette står på startour og ving sine nettsider som du kan sjekke om du vil, jeg og min familie skal selv dra om 2 uker Er ikke bekymret i det hele tatt.
Anonym bruker Skrevet 6. mai 2010 #5 Skrevet 6. mai 2010 kanskje kommer det askeskyer kanskje ikke, kanskje eksploderer Katla og da blir det ingen flytur på lange tider mest sannsynelig...kanskje blir du påkjørt i morra...man kan ikke gå å være redd for hva som kanskje kan skje hele tiden...blir du stuck i syden så er det alternative måter å komme seg hjem på...alt ordner seg til slutt !
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå