Gå til innhold

Noen som har brukt privatetterforsker for å avsløre utro ektemann?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg har sterke mistanker og lurte litt på priser o.l.

Fortsetter under...

Skrevet

Nei, hvor kan man bestille det egentlig ? :)

Hva med å bruke en "venninne" han ikke har truffet til å teste han, om du MÅ finne utav det ;)

Skrevet

Jeg har ei venninne som har brukt disse http://www.forsberg-force.com/norge.html og hun fikk bilder, film og epost utskifter og noe msn tror jeg. Vet ike så mye om det man du kan kansje ta kontakt. Vet ikke hvor mye det kostet, kommer nok an på hvor mye tid de må bruke.

Skrevet

Gulesider.no?

Skrevet

Nei, men jeg har brukt en etterforsker da jeg mistenkte at barnefaren brukte vold mot minsten. Det kostet 5000 kroner for en helg og fikk beviser nok til at han nå må ha tilsyn.

Skrevet

Merkelig å se at ikke flere frustrerte fruer her inne har benyttet seg av sånt.

Annonse

Skrevet

Dytter for fred i heimen.

Skrevet

Fortell litt mere dere som skriver at dere har brukt en sånn.

• 4 år senere...
Skrevet

Hei!

Jeg opplevde det samme.. Min kone ble plutselig lenger på jobben og ble litt hemmelighetsfull om smser hun mottok. Vi har to barn og vi voksne jobber fulltid (og mer enn det). Derfor hadde jeg ikke krefter til å følge etter min kone, så jeg tok kontakt med en privat etterforsker (tror de heter Etterforsker1 og har webadressen www.etterforsker1.no). De veiledet meg og til slutt fant jeg ut at jeg ville at de skulle hjelpe meg. De fulgte etter min kone over tre dager, og fikk filmet og tatt bilde av henne med en kollega. De jobbet ikke for å si det sånn.

Det var ikke gratis å bruke privatetterforskere (tror jeg betalte rundt kr. 30 000,-), men det var verdt hvert eneste øre. Det ga meg ro og visshet om at jeg kjente sannheten. Min kone (som jeg nå er separert fra) løy helt til jeg viste henne materialet jeg hadde fått av privatetterforskeren. Da ble hun sint og deretter veldig lei seg. Men jeg er ikke for gammel til å finne meg en ny partner, så jeg ba henne ryke og reise. Noen vil nok kanskje stole på partneren sin, men det gjør ikke jeg etter en slik hendelse.

Mitt råd er: ring en privatetterforsker hvis du har råd til det. Hvis du har god tid (og ikke små barn), så kan du følge etter han eller henne selv!

Mvh Henrik

Anonymous poster hash: 20e08...5a9

Skrevet

Hei!

Jeg opplevde det samme.. Min kone ble plutselig lenger på jobben og ble litt hemmelighetsfull om smser hun mottok. Vi har to barn og vi voksne jobber fulltid (og mer enn det). Derfor hadde jeg ikke krefter til å følge etter min kone, så jeg tok kontakt med en privat etterforsker (tror de heter Etterforsker1 og har webadressen www.etterforsker1.no). De veiledet meg og til slutt fant jeg ut at jeg ville at de skulle hjelpe meg. De fulgte etter min kone over tre dager, og fikk filmet og tatt bilde av henne med en kollega. De jobbet ikke for å si det sånn.

Det var ikke gratis å bruke privatetterforskere (tror jeg betalte rundt kr. 30 000,-), men det var verdt hvert eneste øre. Det ga meg ro og visshet om at jeg kjente sannheten. Min kone (som jeg nå er separert fra) løy helt til jeg viste henne materialet jeg hadde fått av privatetterforskeren. Da ble hun sint og deretter veldig lei seg. Men jeg er ikke for gammel til å finne meg en ny partner, så jeg ba henne ryke og reise. Noen vil nok kanskje stole på partneren sin, men det gjør ikke jeg etter en slik hendelse.

Mitt råd er: ring en privatetterforsker hvis du har råd til det. Hvis du har god tid (og ikke små barn), så kan du følge etter han eller henne selv!

Mvh Henrik

Anonymous poster hash: 20e08...5a9

Hehe, dagens reklameinnlegg😄

Anonymous poster hash: 6fb8d...28a

• 3 år senere...
Skrevet

Vi brukte etterforskning øst, var veldig usikre på hva vi kunne forvente av både oppdateringer og resultat, men ble veldig fornøyd, uten å gå videre inn på hva det gjaldt. anbefales hvis du bor på østlandet.

Skrevet

da er du sykt desp

Anonymkode: f79bc...99c

Skrevet
10 timer siden, Susanne73 skrev:

Vi brukte etterforskning øst, var veldig usikre på hva vi kunne forvente av både oppdateringer og resultat, men ble veldig fornøyd, uten å gå videre inn på hva det gjaldt. anbefales hvis du bor på østlandet.

Skaffet du deg en konto her BARE for å dytte opp et innlegg fra 2010...? Tror du dama fortsatt sitter på gjerdet og lurer, altså?

Anonymkode: a0d98...dbd

Annonse

Skrevet

Jeg finner ingen rapporteringsknapp, men om noen vet hvordan, kan dere være så snill å rapportere Susanne73 for spam? 

Anonymkode: 706c1...efa

Skrevet
1 time siden, Anonym bruker skrev:

Jeg finner ingen rapporteringsknapp, men om noen vet hvordan, kan dere være så snill å rapportere Susanne73 for spam? 

Skal vel litt mer enn et innlegg for å kunne klassifiseres for spam..

Anonymkode: 611e3...a99

Skrevet
1 time siden, Anonym bruker skrev:

Det står rapporter innlegg øverst, i innlegget hennes. Hvis ikke du finner det, kan du sende moderator en melding

Anonymkode: 14c3e...226

Skrevet
6 timer siden, Anonym bruker skrev:

Fra mobil må du trykke på flagget

Anonymkode: cabf8...de6

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...