Anonym bruker Skrevet 6. mai 2010 #1 Skrevet 6. mai 2010 er i uke 25 og i dag på kontroll var det +1 i urin. Legen fikk nok ikke sett det, ettersom labdamene ikke sjekket den før jeg var ferdig hos legen. Men det betyr vel ikke annet enn at nyrene ligger litt under press? Fra før har jeg hatt preeklampsi, og er litt på vakt for proteiner i urin og blodtrykk. Noen som har god greie på dette?
Anonym bruker Skrevet 6. mai 2010 #2 Skrevet 6. mai 2010 Det skal være mer enn 1+ for at det skal være bekymringsfullt. Så lenge BT var ok ville jeg ikke bekymret meg. (utflod feks kan gi 1+ på proteiner i urinen)
Anonym bruker Skrevet 6. mai 2010 #3 Skrevet 6. mai 2010 på mitt står det a+, er det det samme som 1+ ? å noen som vet ang blodprosent, min var 10,2, sist kontroll var den 11,3 er det dårlig tegn? fikk ikke spurt legen siden det var jo bare inne på laben di skrev det på.
Anonym bruker Skrevet 6. mai 2010 #4 Skrevet 6. mai 2010 a+ står for spor av protein. Er vel ikke veldig lav blodprosent da, og tror ikke at det er noe kritisk nei
Stina <3 Skrevet 6. mai 2010 #5 Skrevet 6. mai 2010 Så lite som +1 kan være så enkelt at det har vært litt forurensing i urinen Altså at det kan ha kommet litt utflod i urinen, glasset kan ha vært litt skittent osv Dette ble jeg fortalt av labdamene på legekontoret hos oss for bare noen dager siden
Anonym bruker Skrevet 6. mai 2010 #6 Skrevet 6. mai 2010 takk for svar, mente at den var 11,7 kontrollen før denne.. men det er sikkert ikke noe..
Anonym bruker Skrevet 7. mai 2010 #7 Skrevet 7. mai 2010 Det er vanlig at blodprosenten synker en anelse gjennom svangerskapet. Min blodprosent har sunket fra 12 komma noe til 10 komma noe, og legen sier at det er "helt greit"
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå