Anonym bruker Skrevet 6. mai 2010 #1 Skrevet 6. mai 2010 Jeg har en svigermor som er ondere en Osama Bin Laden, hun maser og gnåler om å få se barnet vårt på under 2 mnd hele tiden. Og synes at det går alt for lang tid hvis det har gått to uker mellom hver gang hun får sett han. Kan jeg sende mannen og barnet mitt og pumpa melk avgårde for å besøke svigers i 3 timer uten at jeg er med? Eller blir jeg regnet som dårlig mor som ikke er med barnet sitt på ca 3 timer?
Anonym bruker Skrevet 6. mai 2010 #2 Skrevet 6. mai 2010 Orker du ikke, så orker du ikke. Send med flaske om ungen tar det, og kos deg hjemme.
Anonym bruker Skrevet 6. mai 2010 #3 Skrevet 6. mai 2010 Nei for all del, senn pappa og baby! d kommer til å gå bra, hvis ikke får han bare komme hjem igjen:) skjønner deg godt jeg, har svigermor fra h... selv.. hadde gjort d samme selv om jeg kunne. men hun bor så langt unna at vi alle må være med når vi reiser dit. til gjennjeld sees vi ikke så ofte da. vær 2.mnd, men når hun kommer hit så blir d gjerne en uke eller mer.... :S iiiik.... kos deg litt alene i noen timer så hun får sett babyen og far får kost seg:)
Anonym bruker Skrevet 6. mai 2010 #4 Skrevet 6. mai 2010 kos deg hjemme når du kan. Håper svigermor blir lettere å ha med å gjøre med årene.
Anonym bruker Skrevet 6. mai 2010 #5 Skrevet 6. mai 2010 Høres ut som en fin løsning for alle parter. Sikkert deilig for deg å få hvilt deg litt og hatt litt alenetid også. Kos deg!
Anonym bruker Skrevet 6. mai 2010 #6 Skrevet 6. mai 2010 OK, tusen takk for alle svar. Er nybakt mor og livredd for å "være dårlig" mor.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå