Gå til innhold

2 spm... Gave til 26-åring, og antrekk, hehe=)

Anbefalte innlegg

Gjest Sauen og ungene
Skrevet

Skal i overraskelsesbursdag til en kompis av mannen som blir 26 år. Noen som har forslag til gave rundt 200 kroner? Kan jo ikke spørre han hva han ønsker seg heller=P

Og så var det antrekket, da. Jeg skal gå med en sort kjole/tunika, og "shiny"tights. (Nei, det er ikke så horete som det høres ut som!)

Kjolegreien har litt volum/rynker over puppene og magen, og er stram over rumpa, som en minikjole på en måte. Tightsen er i litt skinnende materiale og går til midt på leggen. Skal ha sorte pumps til.

Hva ville dere valgt av tilbehør? Bør vel holde meg unna bling og glorete greier, så ikke antrekket blir for tacky :-) Noen forslag til hvordan jeg kan gjøre det tøft men feminint? Kanskje litt vanskelig å se for seg, men...

Videoannonse
Annonse
Skrevet

200 kr, hmm, en flaske vin, bok, kino/teater billeter?

Antrekket hørtes kult ut, men som du sier, ville ikke overdrevet tilbehøret -noen store "hoops" i sølv kanskje og latt det være med det?

Gjest Sauen og ungene
Skrevet

Ja, tror kanskje det blir nok... Får heller ha med en stilig clutch tror jeg =) Vanskelig dette her altså=P Har egentlig lyst på litt farge, men tror det blir kræsj altså. Jaja, om det bare blir sølvøredobber slipper jeg å shoppe mer=P

Vin tror jeg er safe, men det er sikkert maaange som kjøper det=p Syns det er vanskelig! Tror ikke han leser noe særlig... Men takk for tipset=)

Skrevet

Han blir sikkert glad for vin, om det så er den 10. flasken han får, hehe :)

Tror også farge kan bli litt kræsj, men kul clutch, kule hoops el. tror jeg blir lekkert :)

Kos deg på fest!!

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...