gutt 06 og jente nov 2010 Skrevet 6. mai 2010 #1 Skrevet 6. mai 2010 første dag på jobb etter sykemeld,gikk bra di første timene,mn etter d værke bein og rygg,kvalmen kom sigende.mn holdt ut og beit tennern sammen.og bare fokuserte på hvor deili det skulle bli å komme hjem.mn sånn bei d ikke,hadde ik åpna døra før jeg så flere sekker pakket i gangen,da hadde nemeli kjæresten funnet ut at han sku dra for han hadde nemeli ingen følelser for meg,o syns forholdet ikke fungerer lenger,så dr sto jeg som ett spm tegn,når han va dratt 3 min etter.bei så klart kjempe lei meg,og skjønner ingenting.så jeg gikk meg en lufte tur,møtte på naboen som komenterte at gud du har jaggu meg lagt på deg siden sist jeg så deg,er du gravid ? ja e faktisk d svarte jeg da,med klump i halsen.tusla vidre innom butikken,dr møtte jeg vennina mi som såg å meg med sorry øyne å sa,uffda hvordan har du det egentli,du ser jo heilt jævlig ut stakkars..så da gikk jeg hjem med tårene i øynene og nu sitter jeg her å lure på hva har jeg gjort for å fortjene d hr?????
engel81 - g08, g10 Skrevet 6. mai 2010 #2 Skrevet 6. mai 2010 Å nei! Stakkars deg. Hjelper vel ikke at alle følelser blir forsterket av hormonene. Vet ikke helt hva jeg kan si, men masse lykke til videre i alle fall!
<rose> Skrevet 6. mai 2010 #3 Skrevet 6. mai 2010 det er lov å syte innemellom...ihvertfall på dager som det... jeg håper inderlig det ordner seg for deg til det bedre!
jennte78 Skrevet 6. mai 2010 #4 Skrevet 6. mai 2010 Huff, får gåsehud av slikt noe, blir jo helt fjernt, lykke til og håper det ordner seg <3
Gkm1 Skrevet 7. mai 2010 #5 Skrevet 7. mai 2010 Nemmen herregud da *trist* For en oppførsel fra din samboer! Men må si du er sterk som klarte å gå ut etter noe sånt Jeg hadde gravd meg ned i sofaen og bare deppa! Håper ting ordner seg for deg! Stor klem
mammaløve Skrevet 7. mai 2010 #6 Skrevet 7. mai 2010 I alle dager...det var da en sprø oppførsel av samboeren din. Fælt å få det der slengt i fjeset plutselig når man kommer fra jobb. Håper du har noen god venner eller familie rundt deg som du kan hendvende deg til. Du fortjener å bli tatt godt vare på nå! Stor klem til deg!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå