tante grusom master of law Skrevet 6. mai 2010 #3 Skrevet 6. mai 2010 Biotherm har mange som er veldig bra! Jeg har også tørr hud og blir så fin av dem. Men husk å skrubbe huden også, en god peeling er et must for å få bort døde hudceller.
*bolla pinnsvin* Skrevet 6. mai 2010 #4 Skrevet 6. mai 2010 Spenol funker faktisk som bare det og koster kun 7,90 på butikken
PAVEEL Skrevet 6. mai 2010 Forfatter #5 Skrevet 6. mai 2010 Har faktisk spenol liggende:p Men skrubb da. Hvilken skrubb er god?
*bolla pinnsvin* Skrevet 6. mai 2010 #6 Skrevet 6. mai 2010 Har aldri "skrubbet" meg, så det må nesten noen andre svare på
tante grusom master of law Skrevet 6. mai 2010 #7 Skrevet 6. mai 2010 Clarins har en fantastisk god skrubb. Ellers er de fra body shop ikke å forakte. Forrøvrig suger spenol lut. Er noe av det verste jeg har smurt kroppen min med. Som å presse olje ut av en sau og kline inn kroppen med.
tante grusom master of law Skrevet 6. mai 2010 #8 Skrevet 6. mai 2010 Denne er også god. http://no.strawberrynet.com/skincare/biotherm/aquathermale-spa-body-scrub/27738/#DETAIL
PAVEEL Skrevet 6. mai 2010 Forfatter #9 Skrevet 6. mai 2010 Akk å jø altså. Skulle vært en av alt på markedet, og den skulle fungert på alle. Er jo en jungel større enn størst der ute!
Dane Skrevet 6. mai 2010 #10 Skrevet 6. mai 2010 HTH syns jeg er deilig.Fåes kjøpt på vanlig dagligvare stort sett. Enig angående spenol...den er ekkel....
Lykke ♥gutt05 & jente08♥ Skrevet 6. mai 2010 #11 Skrevet 6. mai 2010 spenol syns jeg er utrolig klissete og ekkel.. Jeg sverger til biotherm de gangene jeg gidder å smøre meg, den trekker fort inn i huden, og hjelper godt
Snakkelittmeddeg Skrevet 6. mai 2010 #12 Skrevet 6. mai 2010 body shop sin body butter sverger jeg til og, samt scrubben i samme merke )
Gjest Skrevet 6. mai 2010 #13 Skrevet 6. mai 2010 Smør deg med babyolje når du dusjer. Litt klissete før man får tørka seg skikkelig, men du verden så deilig hud man får
Evab Skrevet 6. mai 2010 #14 Skrevet 6. mai 2010 Signerer de andre som liker Body butteret til Body shop. Jeg hadde ekstremt tørr hud før, og etter jeg begynte å bruke Body butteret så har jeg vært kjempefin (har brukt det i flere år nå).
bondeknøl Skrevet 6. mai 2010 #15 Skrevet 6. mai 2010 BIOTHERM Jeg liker denne veldig veldig godt http://media.pointblog.no/UserImages/NO/BlogPostImages/600012775/f416216a0ebe422ab9ecea1d190baee9_600012775.jpg_600x600.jpg
Gjest Skrevet 6. mai 2010 #16 Skrevet 6. mai 2010 Vaseline intensive care (den tørker fort inn, veldig god) Jeg kjøper den alltid i danmark, dere er den mye billigere! Aderma exomega (apoteket) Apo base (apoteket)
erteposen + 4 Skrevet 6. mai 2010 #17 Skrevet 6. mai 2010 Jeg fikk orden på vinterhuden min med body shops bodybutter. Kokos, av alle lukter, fungerte fantastisk og luktet ikke så ille etter en liten stund.
PAVEEL Skrevet 6. mai 2010 Forfatter #18 Skrevet 6. mai 2010 Jeg bor jo utenfor allfarvei så Bodyshop finnes ikke i mils omkrets. Mulig å shoppe det på nettet da? Babyolje ja, hmm, ikke dumt kanskje.
erteposen + 4 Skrevet 6. mai 2010 #19 Skrevet 6. mai 2010 Jeg var ikke klar over at de hadde nettbutikk, men her handler jeg til min gutt som er atopiker. Fantastiske produkt! http://www.krem-fresh.com/?module=Shop;action=ProductGroup.viewProductGroup;id=251 Kremene er kjempe god, men min favoritt er nok noe som heter smør på flesk. Ekkelt, neida:) Det ser ut som et såpestykke en har på huden inne i dusjen etter en er ferdig, og hudlenge vår sier at det er mer effektivt å ha bodylotion på fuktig hud. Den uparfymerte er god om en bruker annen parfyme og er super for eksemhud, men de lukter deilig de andre også. Det fungerer like godt som body butter.
Gleder_oss m. komplett familie Skrevet 6. mai 2010 #20 Skrevet 6. mai 2010 Spenol er mineraloljebasert (paraffin) og vil ikke gjøre noe for huden din. Alle som kan noe om hud vil anbefale deg og holde deg langt unna. Den gir deg i hvertfall ikke fuktighet (kun en illusjon av det). Du kan lese litt mer om det her: http://www.swissclinical.no/index.php?option=com_content&view=category&layout=blog&id=12&Itemid=18 Hør på apoteket eller parfymerier om hvilke produkter som er uten mineralolje. På matbutikken vet jeg at Neutralproduktene er ok. Lykke til i jungelen :-)
lÅktiHaUDe Skrevet 6. mai 2010 #21 Skrevet 6. mai 2010 God skrubb er å ta litt olivenolje (eller det du har i skapet), bland litt sukker i (ikke ta mer enn litt nå da) og masser forsiktig inn på kroppen. Dusj så godt av deg. Vask etterpå med en nøytral såpe. Jeg lover deg at du har babyhud etterpå ). Smør så med en god krem. Gjerne en av de du har fått anbefalt. Neutralproduktene er gode (og ikke så dyre) ).
PAVEEL Skrevet 6. mai 2010 Forfatter #22 Skrevet 6. mai 2010 Oi, et skikkelig "student-tips" Studenten:p Den skal jeg prøve i første omgang, kanskje det enkelste er det beste? :-D
ellen-propellen Skrevet 6. mai 2010 #23 Skrevet 6. mai 2010 Prøv en av disse PAVEEL http://www.saapehuset.no/products.php?category=1199 de både skrubber og gir fuktighet. Tror de kan kjøpes med sukker og,da gir det er grovere skrubb
PAVEEL Skrevet 6. mai 2010 Forfatter #24 Skrevet 6. mai 2010 De var jo bare vanvittig søte da ELLEN F! Synd det ikke står mer om produktene egentlig.
ellen-propellen Skrevet 6. mai 2010 #25 Skrevet 6. mai 2010 Det er rett og slett grovt salt og olje med duft. Har en liten butikk her som selger de:) Jeg liker spesiellt godt sitron eller konvall (den kan bli litt voldsom mye lukt) De er en perfekt gave til damer som har alt;-)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå