Anonym bruker Skrevet 6. mai 2010 #1 Skrevet 6. mai 2010 Skilt til vogna vår? dritter i om noen synes det er harry, bare svar vær så snill?
Anonym bruker Skrevet 6. mai 2010 #5 Skrevet 6. mai 2010 Tenker aldri på den siden sorry hårsåre damer.
Anonym bruker Skrevet 6. mai 2010 #6 Skrevet 6. mai 2010 Jeg syns den linken er litt morsom og har aldri fått brukt den så måtte bare håper du fant det du letet etter
Anonym bruker Skrevet 6. mai 2010 #7 Skrevet 6. mai 2010 Fant de jeg takk skal du ha svaret mitt var til hu som brukte litt ufine ord lengre oppi innlegget.
Anonym bruker Skrevet 6. mai 2010 #8 Skrevet 6. mai 2010 det er forøvrig en talemåte, et standardsvar på slike spm som du stilte nå. Er ikke personlig ment eller ment som noen fornærmelse. Det er nesten det samme som å si "godag mann, økseskaft!" når folk sier noe som ikke henger på greip. hilsen hun med "ufine ord"
Anonym bruker Skrevet 6. mai 2010 #9 Skrevet 6. mai 2010 just f..... google it er det normalt svar, da lurer jeg jammen på hvor jeg er vokst opp for slik svarer man ikke her :/ HI
Anonym bruker Skrevet 8. mai 2010 #10 Skrevet 8. mai 2010 Frøken da må du ha vokst opp på Oslo beste vestkant.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå