Siwen40 Skrevet 6. mai 2010 #1 Skrevet 6. mai 2010 Vurderer prøverør etter å ha prøvd i 1,5 år uten resultat. Jeg gar tidligere hatt problemer ift å bruke p-piller fordi jeg blir helt psyko på hormoner. Prøvde Pergotime og ble også smågal! Hvilken erfaring har dere når det gjelder hormonbehandlingen som en må bruke ved prøverør? En kommer i en slags overgangsalder, vil det påvirke kroppen i ettertid?
Sarah70-har 2 gull Skrevet 6. mai 2010 #2 Skrevet 6. mai 2010 Det varierer hva slags plager folk har av hormonene. Jeg har svimmelhetsanfall, kraftig hjertebank og hetetokter om natta når jeg begynner å spraye. Typiske overgangsalder-plager. Men det gir seg etter første uka, det er starten på nedregulering som er verst. Men det er ingen langtidsvirkninger.
Siwen40 Skrevet 6. mai 2010 Forfatter #3 Skrevet 6. mai 2010 Takk for tilbakemeldingen din. Lykke til videre!
Mamma`n til Ole Kristian Skrevet 7. mai 2010 #4 Skrevet 7. mai 2010 Hei Siwen 40:) Jeg er på en måte førstereisende innen dette området:) Startet på spray 30/4 og kjente de første dagen en del verking/murring i eggstokker. Men dette har vel avtatt noe de siste dagene.....begynte på spray i slutten av mars, men måtte avbryte pga sykdom i familien. Den gan kjente jeg ingenting. Lurer på om jeg kjenner litt mer denne gangen siden det ikke er så lnege siden jeg brukte spray sist..... Har også en del Pergokurer bak meg, hadde lite bivirkninger av disse. Så føler meg litt heldig på det område..... Lykke til, og håper det går bra for deg:)
Siwen40 Skrevet 8. mai 2010 Forfatter #5 Skrevet 8. mai 2010 Takk for svar :-) Masse lykkeønskninger til deg videre :-)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå