Gå til innhold

Tydligvis ikke bare meg som sliter med legekontoret!

Anbefalte innlegg

Skrevet

Til deg i den andre tråden, ingen kan tvinge deg til GU.

Legekontoret mitt har reseptbestilling over nettet. Søndagkveld la jeg inn ei bestilling på min faste medisin. som jeg nå har gått på siden mars. Mandag fikk jeg bekreftelse på at bestillingen var motat.

Tirsdag ringte jeg for å høre om respeten var ferdig. Det var den ikke, for de kunne ikke skrive den siden jeg ikke hadde fått den der før. (fikk dette på sykehuset i mars)- fastlegen har motat epikrise. Helsesekretæren skulle undersøke saken og ringe meg tilbake. Det gjorde hun aldri.

Onsdag ringte jeg på nytt og spurte om den var ferdig, men da fikk jeg beskjed om de aldri hadde motatt noen bestilling på respten. Sa til damen at jeg måtte ha den for nå var jeg tom for medisin.

Da sa hun: Det lønner seg å bestille et par dager før man går tom vet du. De skulle prøve å ordne dette til Torsdag. Så idag var endelig resepten ferdig.

Dro uvitende på apoteket for å finne ut at respeten var feil. Slik at de måtte ringe legekontoret for å få faxet en ny. Etter mye om og men viste det seg at apoteket ikke hadde medisinen inne. Og jeg fikk beskjed om det lønte seg og bestille ihvertfall et par dager før man gikk tom for medisin.

skal ikke være så enkelt. dagens sukk.

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Huffda, vært max uheldig du da :(

De logger jo samtalene på sms, så det burde dem funnet utav.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...