Lykkelivet88 Skrevet 6. mai 2010 #1 Skrevet 6. mai 2010 Retten på mine år er nå gått ut. Og jeg har alle årene igjen.. Det frister rett og slett veldig lite å begynne på en skole med masse 15-16 åringer som ikke tar noen ting seriøst. Jeg er nå 22 år og mitt siste forsøk på skole sluttet jeg fordi det var helt umulig for meg å konsentrere med med alle disse 15 åringene masende og knisende rundt meg. Spurte om å få sitte på eget rom til slutt men da lærte jo jeg deretter. Noen som har erfaring med videregående når man er litt "eldre"?
....mammatilto... :))) Skrevet 6. mai 2010 #2 Skrevet 6. mai 2010 du er jo ikke så mye eldre da Hadde jeg vært deg hadde jeg uten tvil tatt skolen om jeg hadde sjans .... du må nok ha det skal du komme deg videre mener jeg;)
Lykkelivet88 Skrevet 6. mai 2010 Forfatter #3 Skrevet 6. mai 2010 Jeg er kanskje ikke så mye eldre i alder. Men når man har unge og i tillegg er forskjellen på en 15 åring og en 22 åring er enorm! Det eneste jeg ble spurt om da jeg gikk sist var om jeg kunne kjøpe røyk til de. Noe jeg ikke gjorde siden jeg ikke røyker selv engang. Er litt slitsomt i lengden bare.. Må vel vente til jeg er over 25 før jeg får voksenopplæring også.
serin@ Skrevet 6. mai 2010 #4 Skrevet 6. mai 2010 Har de ikke tilbud om voksen opplæring i komunnen din? Eller privat gymnas, ala Sonans?? Via Sonans kan du forøvring ta vgs over nettet
Meg,Vesla & Antonio:) + spire Skrevet 6. mai 2010 #5 Skrevet 6. mai 2010 forstår deg godt, er selv bare snart 20 men føler ikke for å sitte meg 2 året på vidergående med 17åringen, fordi jeg føler kontrasten vil bli for stor i å med at jeg da ville hatt 2barn og ville vært 21 vist jeg startet etter permisjonen til nr 2, itilegg tror jeg det hadde blitt for kjedelig for meg.. så jeg har hvertfall tenkt å ta fagene som privatist, det kunne jo kansje vært ett allternativ for deg?
Gjest Sauen og ungene Skrevet 6. mai 2010 #6 Skrevet 6. mai 2010 Jeg har tatt allmenn påbygg på sonans nettgymnas, funket veldig bra. eneste minus er at det er litt vanskelig å motivere seg selv, legge opp tiden bra og vite hva som er viktig... Men man blir veldig flink på å studere av det, så jeg tar det som en god forberedning til høyskolestudier, der man jo gjerne er mye mer selvstendig enn på vgs.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå