Gå til innhold

jeg trenger JOBB!!

Blafrende Hengejur♥♂08♂13?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Noen som vet om en ledig stilling i hamar som jeg kan søke på ell?? Jeg er ganske altspisende ang sommeren nå, men fra høsten er jeg ikke lenger sudent, og trenger en fast stilling som betaler litt. Vil helst ha 100%, gjerne på dagtid :P

Jeg er ferdig utdannet lærer nå til sommeren, men har erfaring innen pleie, renhold og salg (sommerjobber, lenge leve!) og har jobbet med demente, psykisk utviklingshemmede, eldre generelt og har jobbet i team (selvsagt)...

Er det noen som vet om noe der ute som passer meg? Jeg har søkt i bøtter og spann via kommunens nettsider, leita gjennom finn og nav, men ikke fått noe tilbakmelding ennå! det haster mest med sommerjobben, siden jeg får siste utbetaling fra lånekassa denne mnd (fryktelig system, siden mange som tar fulltidsstudium gjerne har for mye eksamenslesing til å jobbe noe i mai!)

Jeg er evig takknemlig for all hjelp og tips :)

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Hei:) Er du kjent i området? Bil? Da jeg søkte sommerjobb i min studietid fant jeg etter mye søking på papir ut, at det var personlig oppmøte og tlf som gav resultater.

Ring rundt, presenter deg- Tips, medisinsk avd på Hamar sykehus, trenger som regel mye sommervikarer.

Bor i området, send meg en PM, kan jeg se om jeg kan hjelpe deg:)

Skrevet

PM sendt!!

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...