vero:o) Skrevet 6. mai 2010 #1 Skrevet 6. mai 2010 fødte for ei uke siden..blør ikke så veldig mye nå... er så ekstremt ubehagelig med bind klamt og klør... det jeg lurte på da var om det er ok å bruke tamponger??eller om det er noe du ikke skal gjøre...?
2romogKjøkken Skrevet 6. mai 2010 #2 Skrevet 6. mai 2010 Redd du må holde ut med bind en stund til. Pga infeksjonsfare skal man ikke bruke tamponger under renselsen.
vero:o) Skrevet 6. mai 2010 Forfatter #3 Skrevet 6. mai 2010 åh..det var det jeg trodde.......hvor lenge varer den renselsen da??eller hva er mest normalt?husker ikke fra sist gang jeg...
Mia29 Skrevet 6. mai 2010 #4 Skrevet 6. mai 2010 Vent i alle fall 6 uker uavhengig av om du er ferdig med renselsen eller ikke. Får du mensblødning før det har gått 6 uker bør du altså vente med tampong.
Gjest Skrevet 6. mai 2010 #5 Skrevet 6. mai 2010 Jeg ville ventet med tampong til etter du har hatt mensen MINST en gang, gjerne to Det fikk jeg som tips både da jeg hadde født og etter at jeg hadde en operasjon i underlivet noen måneder etterpå.
FruSkurk&BandittBarna Skrevet 7. mai 2010 #6 Skrevet 7. mai 2010 Prøv de her saba self sit eller tena bindene. Jeg synes de er mindre klamme enn de vanlige mensbindene nå under renselsen.
mamman til to gutter Skrevet 7. mai 2010 #7 Skrevet 7. mai 2010 Jeg har brukt de "tykke" bindene til libresse og ikke de som er ekstra tynne, de blir ikke like klamme, syns jeg hvertfall.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå