Gå til innhold

Er det white trash og spise på Mc donalds?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hvis en først skal une seg et skikkelig burgermåltid så hvorfor går en da på Mc donalds??

Du får tak i bedre burgere hvor som helst. Til og med bensinstasjonene har bedre hamburgere enn det mc noen gang kommer til og få..

Personlig så foretrekker jeg den hjemmelagede varianten med ovnsbakte poteter til (også mye bedre enn pommes fritesen fra mc).

Jeg har sett hvem som sitter og stapper i seg dritten fra mc og det er som regel halvfeite alenemødre med en skikkelig ettervekst.

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Det er white trash å ikke kunne og/å-regelen

(ps. du er skikkelig flink som klarer å se på folk om de er alenemødre eller ikke. neste stopp: "Jakten på den 6.sans")

Skrevet

Jeg synes Mc Donalds er godt! Synes også ordentlige hamburgere er like godt, men må en annen måte. Det er noe spesielt med McDonalds maten. Nå skal det sies at jeg aldri spiser der, kanskje en gang i året.. men kan ta meg i å fyse på mcdonalds mat. NAM!!! Kjører forbi der hver dag til jobb.

Hvis man spiser middag på mcdonalds med hele familien 1 gang i uken eller mer, er det trashete...

Skrevet

Litt mere white trash å ikke kunne og/å regelen. Det heter "å spise"

Syns burgeren er god på mc ikke så full av fett som de feite gatekjøkkenvariantene. Men spiser det aldri ofte

Skrevet

Haha jeg tenkte å skrive NØYAKTIG det samme som deg 19.27!

"Det er white trash å ikke kunne og/å-regelen" var ordrett det første jeg tenkte da jeg leste overskrften ;)

Skrevet

Det er nok litt mer whitetrash å ikke kunne og/å-regelen ja. Og det heter å unne seg noe, ikke une seg noe.

Jeg er ikke glad i hamburgere og pommesfrites, eller annen type gatekjøkkenmat. Men jeg elsker McDonaldsmat, eneste pommes friten og burgeren jeg syns er god. Folk er visst forskjellige!

Skrevet

Da er vi skikkelig white trash. Jeg og sambo spiser lunsj på mc'en hver fredag! Ellers i uken så har vi alt hjemmelaget! Vi dyrker t.o.m potetene selv! (hobby-kokk)... Så det er vel enten eller da... haha

Skrevet

Hvis det er white trash å ikke kunne og/å regelen, så er vel hele bim/dim white trash da i såfall....

Selv så digger jeg Mcdonaldsmat;)

Skrevet

Og/å regelen er det svært få som etterfølger, dette ser jeg på facebook også. Irriterende synes nå jeg men white-trash er det vel ikke.

Ja jeg synes det er white-trash å spise på mc-donalds hvis man gjør det flere gang i mnd.

Skrevet

En gang i blant : Nei. Flere ganger i uka: Definitivt :-)

Skrevet

Herregud!!! nå er jeg dritt lei diskusjoner om den jævla mconalds plassen... værsåsnill kan ikke folk få gjøre som de vil?? vi er alle forskjellig og spiser d vil vil! jiiiises!!

Legg diskusjonen dø, den er så jævla utsnakka og veeeldig tåpelig!

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...