Peders mamma Skrevet 6. mai 2010 #1 Skrevet 6. mai 2010 Søsteren min er konfirmant i år, hun har stilt opp så mye for oss og skal passe poden noen uker før barnehagestart i sommer så har lyst til å gi henne noe ekstra fint for å vise at vi virkelig setter pris på det hun gjør for oss! Men hva kan det være? Så gode tips mottas med en stor takk!!
___ Skrevet 6. mai 2010 #3 Skrevet 6. mai 2010 Spander en tur av ønsket verdi. Meld henne på en sommerleir med et tema hun er interessert i. Fin sølje eller belte til bunad.
Verbena Skrevet 6. mai 2010 #4 Skrevet 6. mai 2010 Har vel ikke noe konkret tips, men mitt tips er å tenke kreativt og alternativt. Et av mine søskenbarn fikk for noen år siden en LP-plate av ynlingsbanden sitt i konfirmasjonsgave. Veldig sjelden singel utgave som han nå har stående fremme på hybelen sin. Han har sagt at det var den beste gaven av alle, selvom den ikke var den dyreste, fordi det var lagt ekstra omtanke i den. I år skal en til konfirmeres og han får moods of norway belte. Ikke en standar konfirmasjonsgave, men garantert en som passer til konfimanten og som han kommer til å huske.
Peders mamma Skrevet 6. mai 2010 Forfatter #5 Skrevet 6. mai 2010 Takker for tips! Mottar gjerne flere
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå