Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Kan man ta nattevakter som ufaglært? Jeg er ferdig i perm og skal nå ut i jobb. Men mannen min jobber så sykt på sene kvelder og lurer på om det er mulig for meg barne ungdomsarbeider og få jobb på syke hjem og andre boliger som nattevakt?

Eventuelt hvilke plasse kan være aktuelle for meg?

Og så lurer jeg på om det er ok og ringe dem og spørre?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Hei, har jobbet på sykehjem i 5 år som ufaglært og har jobbet masse nattervakter så det tror jeg ikke er noe problem:) Sikkert helt fint å ringe å spørre vil jeg tro, da får du jo vite hvordan de praktiserer det.

Skrevet

Klart du kan det! Jeg har jobbet netter i flere år på sykehjem, i hjemmesykepleien, og på psykiatrisk. Jeg er sykepleier, og har ofte jobbet med ufaglærte. Det å jobbe netter er faktisk veldig praktisk når en har små barn. Om det kan være vanskelig og omstille seg fra å være våken hele natta til og stå opp 05.30, så får en ihvertfall mye fritid!

Og det er helt ok å ringe og spørre om de har behov for nattevakter. Er nok kanskje ikke så enkelt og få noe fast som ufaglært, men det går jo ann å ringe flere steder og tilby seg som ekstravakt på natt.

Lykke til!

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...