frøet76 Skrevet 6. mai 2010 #1 Skrevet 6. mai 2010 Nå skal vi endelig til fotograf. Men jeg er usikker på hvor vi skal gå. Er det noen som har noen gode erfaringer å dele? Jeg har tenkt litt på Kjerstin og Steinar og også på Studio1. Har noen erfaringer med disse?
Gjest Skrevet 6. mai 2010 #2 Skrevet 6. mai 2010 Var hos studio1 for ca 2,5 år siden, og var veldig fornøyde med de!
Meg,Vesla & Antonio:) + spire Skrevet 6. mai 2010 #3 Skrevet 6. mai 2010 var på fame da vesla var 10mnd, fotografen var vedlig flink, men de er svindyre
Gjest Detverkeribakhodet Skrevet 6. mai 2010 #4 Skrevet 6. mai 2010 har sett noen veldig dårlige bilder tatt av kjesti+steinar... (men det trenger jo ikke bety at de ikke er flinke generelt sett..) vi har vært noen ganger hos van schaack på nesttun, ellers så er løtvedt flinke (men litt dyre) http://www.vanschaack.no/SITE/Website/
Stina <3 Skrevet 6. mai 2010 #5 Skrevet 6. mai 2010 Nina Norill Var hos henne for ett par år siden og vi ble veldig fornøyde Hun har også vunnet flere priser for barnefotografier
BlåBlå Skrevet 6. mai 2010 #6 Skrevet 6. mai 2010 Har brukt både kerstin+steinar og studio 1. Veldig fornøyde med begge to.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå