ღLykkelig mღmmღ til to:) Skrevet 6. mai 2010 #1 Skrevet 6. mai 2010 Syntes det begynner å bli liten plass å gå på nå.. men føler ikke at vesleknøtt er stor nok til å ligge i en sportsvogn. Han er 5 mnd og 62 cm lang. Bagen er vel ikke akkurat av de største, men kjempefornøyd med vognen. Han vokser så fort..hehe... vesle babyen, er ikke så liten lenger.. sånn som tiden flyr,,!
snille_snille Skrevet 6. mai 2010 #2 Skrevet 6. mai 2010 Jeg bytta for 1,5 uker siden og gutten min er 6.5 mnd og 70 cm. Det er enda plass til han i bagen, men syns det er mer praktisk med sportsvognen så han ser litt mer når vi er på tur. Jeg syns også det begynte å bli trangt rett rundt 5 mnd, men da tok jeg ut voksi posen og vips så ble det masse plass:) På slutten hadde jeg lammeskin og dyne over. Bagen er 75 cm så det skal da være god plass enda hvis gutten din er 62 cm.
Tyra01 Skrevet 6. mai 2010 #3 Skrevet 6. mai 2010 Hehe, jeg har lurt på det samme, da gutten vår er veldig lang, 5 mnd og 68 cm...! Men jeg har fortsatt skinnposen i da, tror jeg skal ta den ut nå i hvert fall, og bare ha dyne over. Men en annen ting er at han er så nysgjerrig og helst vil se litt av verden, så sånn sett hadde det vært greit å bruke sportsvogna nå... Er også veldig fornøyd med vogna, men hadde trodd jeg skulle få bruke city bagen litt lengre da, snufs... Lange gutten vår
Lykkeli & gla ♥ jentene mine ♥ Skrevet 6. mai 2010 #4 Skrevet 6. mai 2010 Begynte å bruke sportsvogna på tur da hun var 7 mnd gammel ca, men hun hadde fortsatt god plass i bagen, så den ble brukt til dagsoving helt frem til hun var ca 10 mnd=)
Romeren Skrevet 6. mai 2010 #5 Skrevet 6. mai 2010 Han her er 5,5 måned gammel og 70,5 cm, men vi har ikke bytta ennå... Han bruker psen ennå også, men ligger med hodet ganske godt oppe i enden. Til helga tror jeg vi bytter over altså. Jeg snakket med menneskene på butikken hvor jeg kjøpte den og de sa at det ikke var noe problem å gå over til sportsdelen, siden denne kan legges helt tilbake... Enkelte bruker jo sportsdelen helt fra nyfødt også.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå