AnnaM Skrevet 6. mai 2010 #1 Skrevet 6. mai 2010 Jeg er ca 6 uker på vei og kjenner for det meste stikninger på venstre side av magen. I blant nederst i magen, men aldri på høyre side.... Jeg er gravid for første gang og har lest veldig lite om graviditeten - så mulig dette er helt normalt? Er det normalt at den ene siden kan føle mindre enn den andre?
fjellgeita♀09 ♂10baby14 Skrevet 6. mai 2010 #2 Skrevet 6. mai 2010 Dette er helt normalt. Er vanligvis livmoren/livmorbåndene som strekker seg. Kan trolig kjennes bedre for førstegangsgravide.
mammasgull Skrevet 6. mai 2010 #3 Skrevet 6. mai 2010 Dette er helt normalt. Hos meg er det bare høyre side som har fått gjennomgå stikkinger og ubehageligheter, så du må ikke bekymre deg over det
İine<3gullgutt Skrevet 6. mai 2010 #4 Skrevet 6. mai 2010 Jeg hadde ogsaa stikninger for det meste paa venstre siden da jeg var rundt 8 uker.. Er ogsaa gravid for forste gang, saa da jeg horte med min svigersoster som er helsesoster sa hun at dette var helt normalt. Det er mye som skal foradres og flyttes paa for aa faa plass til at babyen skal vokse :-) Jeg er naa i uke 12 :-)
littlefairy Skrevet 6. mai 2010 #5 Skrevet 6. mai 2010 Jeg har hatt stikninger siden uke 5, er uke 7+1 nå var urolig selv, men har fått svangerskapsboken hos legen min, og der står det at man kan kjenne stikking og murringer og at det er helt normalt livmoren som strekker seg og utvider seg
AnnaM Skrevet 7. mai 2010 Forfatter #6 Skrevet 7. mai 2010 Tusen takk dere :-) !! Veldig godt å vite!! Mye som skjer ja... :-)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå