Anonym bruker Skrevet 6. mai 2010 #1 Skrevet 6. mai 2010 Hei. Jeg lurer egentlig på om noen har opplevd det samme eller vet hva som egentlig er greia. Jeg har vert veldig trøtt i hm ca 3 uker. Ekstremt nå di to siste, kommer meg såvidt opp av senga om morningen. I tillegg så plages jeg av endel moderat hodepine. Den kommer spesielt etter at jeg har tatt en røyk. Har ikke lagt merke til dette før og det er ganske irriterende. Andre som har opplevd dette? Tror ikke jeg er gravid. Hadde jeg vert det så hadde det jo vert for tidlig å merke noe nå uasett, for IKM er 14.mai.
Gjest Skrevet 6. mai 2010 #2 Skrevet 6. mai 2010 Jeg har det sånn når jeg har lav hemoglobin/jernlager. Greit å sjekke det hvis du er prøver for det er lettere å bli gravid hvis blodverdiene er i orden :-)
Anonym bruker Skrevet 6. mai 2010 #3 Skrevet 6. mai 2010 Dumme meg. Jeg har jo slitt med lavt jernlager så si hele livet opp og ned liksom. Og hadde jernmangel anemi etter jeg fikk dattera mi. Kanskje det er det. Jeg sjekka dte for litt siden, men di sjekker jo kun blodprosent å det hjelper jo ikke..
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå