Gå til innhold

Er det mulig å merke befruktningen på kroppen?

Anbefalte innlegg

Skrevet

(ikke 2-3 uker etterpå v symptomer å gravi test)!

samme dagen... evt merke kvalme el l... noen som opplever kvalme på forskjellig tidspunkt under eggløsningen... hva da når egget fester seg?

ANdres erfaringer ? moro å lese

Videoannonse
Annonse
Skrevet

dytter litt jeg :-)

Skrevet

Har hørt historier om damer som "vet det" med en gang. Selv merket jeg absolutt ingenting før litt før IKM. Først på IKM fikk jeg mistanke og tok en postitiv test dagen etterpå. Hvis jeg hadde tenkt over muligheten for at jeg var gravid hadde jeg nok merket symptomer litt før, men ikke allerede ved befruktning, tror jeg...

Skrevet

har også hørt det ja, :-)

finnes jo ikke noe fasit svar, men alle er jo forskjellig, og sikkert noen som kan merke det, hvis de merker eggløsning på kroppen, hvorfor ikke ved festingen da liksom ?

Skrevet

Jeg trooor jeg merka når det festa seg andre gang jeg var gravid. Kjentes ut som luftsmerker på en måte..stikking o magen som kom 3-4 ganger..måtte stå i ro å "tenkte..au det der var vondt" tenkte ikke på at det kunne være det akkurat da, men når jeg tenker tilbake så kan det godt stemem at det var det som var når det festa seg

Skrevet

moro å høre da :-) andre ?

Skrevet

Ja, jeg kjente faktisk murringer, a la mensmurringer, ca fem dager etter eggløsning. Tenkte faktisk at "nå tror jeg egget fester seg". Helt merkelig, men sant!

Derfor gikk jeg med en følelse av at det hadde lyktes, og tok en test noen dager før ikm, og ganske rett, jeg fikk positiv test! Hadde da prøvd i fem mnd.

Skrevet

så gøy å høre da :-)

Skrevet

Jeg kjente stikkinger i livmora noen dager etter eggløsning, ganske sikker på at det var befruktningen ;)

Skrevet

virke som stikninger er det noen kjenner... det har jeg selv når jeg har eggløsning.. men når det fester seg, hm, tenk så greit om vi visste hvilke signaler som kroppen gav, slippe å teste i vei hehe

Skrevet

Jeg "kjente" det med det samme vi hadde hatt sex. Begge gangene jeg ble gravid. Men nå kjente jeg det ikke fysisk, men psysisk liksom. Men jeg er en smule intuitiv:-), så det hadde nok ikke kroppslig forklaring.

Skrevet

Jeg har også "visst" at jeg ble gravid, alle tre gangene. Fikk en intrengende tanke i hodet: "nå ble jeg gravid", og det stemte.

Pussig, egentlig!

Skrevet

Jeg visste det også med en gang.

Jeg har blitt gravid 2 ganger,og da har jeg fått noen helt fantastisk enestående enorme orgasmer. Når jeg ble gravid med nr 2 tenkte jeg: en så herlig orgasme har jeg ikke hatt siden jeg ble gravid med...

Har hørt om flere som sier det:-D

Skrevet

men orgasmen har da ikke noe med befruktningen å gjøre, befruktnigen skjer jo etter det, så litt rart at noen sier de merker det med det samme...

Skrevet

Hadde jeg vært gravid hver gang jeg har fantastiske orgasmer, da hadde jeg hatt mange barn gitt.

Skrevet

Merket at egget festet seg. Hadde mensmurringer på et tidspunkt da jeg aldri har hatt det før. Jepp, var gravid.

Skrevet

Jeg har vært gravid 5 ganger (en SA) og har hatt festeblødning 3 av gangene. De to siste gangene "visste" jeg at jeg var gravid når vi var eh...ferdig med å hoppe i høyet ;-) Ikke noe jeg kjente fysisk, jeg bare visste det. Med nr 3 ble jeg sur på at testen aldri ble positiv for jeg visste jo at jeg var gravid, men fikk ikke overbevist mannen om det før den endelig viste to streker. Med nr 4 fornektet jeg intuisjonen og tenkte det helt sikkert var noe jeg innbilte meg, men det var det ikke.

Fysiske symtomer som kvalme og andre svangerskapstegn er helt umulig å få alt ved eggløsning av den enkle grunn at kroppen ikke produserer hcg før egget har festet seg (normalt 2-10 dager etter eggløsning), og det normalt tar 1-3 uker før det er nok hcg i kroppen til at det kan gi ubehag.

Skrevet

21:20

hehe.'Jeg snakker ikke bare om fantastiske orgasmer,men helt hinsides enormt fantastiske orgasmer,

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...