Anonym bruker Skrevet 6. mai 2010 #1 Skrevet 6. mai 2010 Selv sitter jeg igjen med gråten i halsen og har bare lyst til å ringe han, og få han tilbake hit.. Hva skal jeg gjøre? Holde meg sterk å se om han tar kontakt?
Anonym bruker Skrevet 6. mai 2010 #2 Skrevet 6. mai 2010 Med mindre han er den melodramatiske typen som kan finne på å pakke og dra spontant og angre dagen etter ville jeg satt meg ned og innsett at forholdet er over og tatt ting videre derifra.
Anonym bruker Skrevet 6. mai 2010 #3 Skrevet 6. mai 2010 Det er nok over.. Hvordan skal jeg gå frem økonomisk? Er student, med 1 barn, husleie og strøm faller på meg, da dette er min leilighet. Har hundre tanker i hodet på en gang, og skjønner ingenting! Glad vesla sover å slipper å se mamman sin nå
Anonym bruker Skrevet 6. mai 2010 #4 Skrevet 6. mai 2010 Hvis barnet ditt er under skolealder har du nok krav på overgangstønad og lignende. Du bør nok skaffe meklingstime hos familievernkontoret så fort som mulig for det må foreligge meklingsattest før du kan søke støtte fra NAV.
Anonym bruker Skrevet 6. mai 2010 #5 Skrevet 6. mai 2010 Uff, sender deg en klem. Har vært der selv. Sett av tid til å sørge, men kom deg så videre. Du vil uansett ikke ha en som ikke vil ha deg. Selv om det mørkner til rundt deg nå, så ikke glem at ting vil bli bedre og bedre etterhvert, og solskinn og glade dager vil igjen fylle hverdagen din:)
Anonym bruker Skrevet 6. mai 2010 #6 Skrevet 6. mai 2010 Tusen takk! Vet at du har rett, er bare så tungt akkurat nå. Tror ikke hoddet helt har skjønt hva som har skjedd..
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå