Gå til innhold

Hurra...

Anbefalte innlegg

Skrevet

Batteriene på fjernkontrollen har tulla litt i noen dager nå, men i går kveld tok de definitivt kvelden for nå er det umulig å skifte kanal. Ikke går det an å gjøre det rett på Tv'n heller siden det går via en sånn boks.

Og foreldra mine er i Syden i over en uke til. Den eneste kanalen jeg får sett er nå TV Norge.

Kunne den egentlig ha havna på en verre kanal?

Det er sånne flate batterier som ser ut som gamle britiske mynter og min kapasitet rekker nok ikke så langt.

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Men tenk på alle fantastiske TV Norgedokumentarer du kan fordype deg i nå! Tenk på allt du kommer til å lære om folk som har sex med berlinmuren, mennesker uten hud og folk med rare sykdommer og interesser som for eksempel mødre som ammer sine barn på 13 år og ymse annet..

Og slike batterier får man vel kjøpt hos urmakere og slikt, eller er jeg helt ute å kjøre nå?

Gjest sug lut
Skrevet

Til nærmeste storsenter med urmaker, kvinne, en kveld på Tv Gnore kan gi varig men!

Jeg har akkurat spist pannekaker og deretter sett De 12 Dansende Prinsessene på dvd. Heldigvis var jeg også under teppe og kunne slumre.

Skrevet

Har du clas ohlson, biltema eller jula i nærheten så har de batteriene der! Bare ta ut det gamle å stikk innom å få et nytt. Er mulig de også har de hos urmakere, men om det er den store typen så er det tvilsomt. Da bør du heler prøve i butikker som selger fotoutstyr!

Skrevet

Jeg får hvertfall med meg alle reklamene som går i Norge for tiden!

*løper til urmaker i morgen*

Skrevet

Jeg tenker meg at vi tar med fjernkontrollen jeg, siden jeg ikke tror jeg er i stand til å ta ut batteriene, og hvertfall ikke å sette dem riktig på plass igjen.

I kveld kan jeg se på "Alt for Norge!" eller ingenting, har jeg skjønt. Det kan hende dere ser meg her i kveld.

Skrevet

Jeg skal se Alt for Norge - synes det er fascinerende. De folka fra USA som kommer hit og synes alt er so great and wonderful gjør jo mye for å være en ekte nordmann/kvinne.

Når jeg tenker etter har de gjort mer enn meg - jeg har aldri kjørt traktor, sovet i et stabbur eller spist smalahove - så jeg bør vel egentlig melde utflytting igjen ganske så kjapt..... nordmann/kvinne er jeg definert ikke etter TV Norges kvalifikasjoner.....

Jeg får vel bare bli ei madrileña igjen....

Skrevet

Så hvis du ikke er norsk og ikke er madrileña, hva er du da?

Annet enn pervers, liksom? Det er jo ikke en nasjonalitet.

Skrevet

Hvis jeg er hverken eller så får jeg flytte til Vidal-land - ikke noe annen mulighet slik jeg ser det.... rekner med at jeg har "spist" nasjonalretten der *ler rått*

Skrevet

Du burde bytte nick til comepollas.

Jeg derimot er uskyldigheten selv og burde bytte til laquenadietocó.

Skrevet

hmmmm - du har vel blitt tatt på flere ganger de siste årene du enn meg tenker jeg - samt at du har jo han den der admiradoren i nabo-butikken som danser til og med macarena - du kunne vel ha fått til litt horisontal tango der også......

Ellers hadde jeg lynvisitt i helga av min tocador - fra 1-4 mai - får gjort mye på kort tid sier nå jeg....

desperat? jeg? KE VA!!!!

Skrevet

Venga ya.

Skrevet

Men herre jesus, kvinne - skal jeg kjøre deg til batteributikken i morra, eller?

Skrevet

Batteributtiken sku jeg nok klare å finne men vi kan godt ha en stoffdate en dag, for mot Kobbervikdalen og slikt tør ikke jeg å kjøre.

Skrevet

Kult, vi kan ta det en dag til uka!

Skrevet

Klart du kan bytte kanal på boksen! Alle bokser vi har hatt har hatt den muligheten, og jeg tror ikke jeg kødder om jeg sier vi har hatt minst 10 ulike varianter.

Skrevet

FAEN at Kari røyk ut. Nå holder jeg en knapp eller to på Matthew, Joseph eller Maia.... *sur*

Skrevet

Hvis du er heldig så sender de den dokumentaren om store peniser i dag også.

Gjest sug lut
Skrevet

Kari var så søt at hun burde vunnet. Da heier jeg på Joseph.

Skrevet

Jeg heia også på han derre digre mannen som brakk årene til båten. Han kan jo ikke ha liten tiss??

Jeg glemte såklart å ta med meg fjernkontrollen ut i dag og nå sitter jeg her og ser på noen svensker som prater interiør.

Boksen er helt svart og har ingen (synlige) lokk noen steder med knapper bak, og hvertfall ingen synlige knapper på utsiden.

altribox Motorola står det på den?

PENISPROGRAM sa du Kørja? Når når når?

Skrevet

Du tenker nå bare på en ting du oxo da.....

Skrevet

Er det "bytt nick daglig"-uken?

Skrevet

Jepp - samt forny deg mens du kan uken. Så i dag dro jeg på posten for å sende et brev som faktisk ikke skulle lengre enn 50 meter unna postkontoret (kommunen), men fant ut at jeg måtte gjøre det riktig, og gikk da forbi en frisørsalong - fikk en innskytelse og smatt inn.

Så nå har jeg latt mine lange lyse lokker falle og er guttekort på håret - jihaaaaaaaaaaa :o)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...