Gå til innhold

hvordan ser deres dag ut med barn rundt en mnd?

Anbefalte innlegg

Skrevet

kjenner jeg trenger litt rutiner snart selv om jeg ikke burde klage... dagene er ikke like men det hjelper seg, og det er jo for tidlig med faste rutiner enda...

ho roer seg rundt halv ti-ti på kvelden, så ligger ho i stua til neste mating og så går vi på soverommet hvor ho får mat og legger seg i senga... dette går som regel greit, våkener for mat hver 3-4 time og vi er oppe mellom 9-11... kommer litt ann på... men så er ho våken og fra til kvelden har ho bare en liten dupp på 30 min og en større på 1-3 timer... sover ho lite??

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Min på snart 2 mnd står opp sammen med storesøster rundt kl 8, får mat da, så mating igjen rundt kl 12, 15, 18, 21 legger seg rundt halv ti og sover da til 5 tiden så mat og sove. Han er våken rundt en time etter hvert måltid, så sovner han igjen.

Skrevet

gutten min på snart 5 uker sover mesteparten av dagen.. han er våken endel på kvelden men er ikke våken mer enn 30 min ca etter hvert måltid før han sovner igjen.

men passer på at han ikke sover veldig mye mer enn 3 timer i strekk på dagen, for da våkner han ofte på natta.

hvordan få til at han ikke våkner om natta? hvordan får du han til å sove fra halv ti-fem?:o

min våkner hver 3. time ca og skal ha mat!

Skrevet

gutten min er 4 uker..

legger han i 23 tiden ca, da sover han til ca04.00 og får mat, sovner med en gang og sover te ca 8.00 mere mat, så ligger vi og dormer litt og koser oss til rundt 9:) så er det mat igjen i 10 halv 11 tiden å sove non timer.. mat ca hver 2 - 3 time. har somregel par timer i løpet av dagen sammenhengene som han er veldig våken.. ellers mye småsoving.. en sånn 3 - 4 timers soveperiode mitt på dagen som regel..

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...