Anonym bruker Skrevet 6. mai 2010 #1 Skrevet 6. mai 2010 Noen som kan fortelle meg litt om det? Gikk operasjonen greit? Hadde barnet smerter når det våknet opp? osv..
MJ<3 Skrevet 6. mai 2010 #2 Skrevet 6. mai 2010 Min tok falske mandler og dren i ørene rett før jul. Han hadde ikke vondt i det hele tatt. Selve operasjonen tok ca 20 min, så regner med det går rimelig kjapt. Det som var med Jakob var at han var veldig grinete da han våknet fra narkosen men etter å ha sovet en times tid oppå meg så var han normal og klar for å gå hjem. Slappet av på sofaen resten av dagen og var fornøyd. De sier at drenoperasjonen ikke fører smerte med seg. Han har aldri klaget over smerte i ørene etter op. Det er så lite hull det er snakk om. Men vær forsiktig med å få vann i ørene når han bader. Jakob bader fremdeles med sånn pannebånd vi fikk bestilt på apotek1. Det er genialt, du burde gå til innkjøp av sånn med en gang. Ca 250 kr. Men de skal ikke ha vann i ørene så lenge de har drenene. Det vi opplevde i etterkant var endel ørebetennelse, som nå bare fosset ut av ørene hans, da dro vi til ørelegen og fikk resept på dråper (eneste som funket) og har nå en resept liggende med flere ganger. Lykke til, det kommer til å gå kjempefint!
Anonym bruker Skrevet 6. mai 2010 #3 Skrevet 6. mai 2010 men hvordan foregår det når de skal legge små barn i narkose da? (2år). Må vel være skummelt for dem å bli lagt på en benk,med masse folk i uniform rundt dem, og masker og alt. hmmmm.. Kjenner jeg gruer meg.
MJ<3 Skrevet 6. mai 2010 #4 Skrevet 6. mai 2010 Det gikk helt fint. Jakob var også nesten 2 år da han ble operert. Han satt på fanget mitt, og så tok de en maske med sånn sovemedisin inntil munnen og nesa. Han sovnet da veldig fort, og da gikk vi ut. Dvs at når han sovner er du/dere hos han og når han våkner er dere der også. Jeg skjønner at du gruer deg, det gjorde jeg også, men det er faktisk ikke noe stress, og barnet får det jo så mye bedre etterpå. Vi har merket at Jakob nå er mye mer fornøyd og enkel enn han var før operasjonen. Og at han hører bedre Dette går BRA
Anonym bruker Skrevet 6. mai 2010 #5 Skrevet 6. mai 2010 Vesla fikk dren når hun var 15 mnd. Gikk helt fint. Synes det var helt er helt forferdelig når de blir lagt i narkose, men det er nok forskjellig på hvordan folk håndterer dette.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå