minsin- j27.08.06, j10.04.10 Skrevet 6. mai 2010 #2 Skrevet 6. mai 2010 hvorfor våken hele natta?? bak fylte horn,. de er gode å ha i frysa:) eller hvis du skal bake kaker så skjekk ut www.detsoteliv.no, mye nam nam:)
Piken på landet Skrevet 6. mai 2010 Forfatter #3 Skrevet 6. mai 2010 Skal til sykehuset på en undersøkelse i morgen, og da skal jeg ikke ha sovet hele natta. Og av erfaring så vet jeg at det ikke nytter å se på film eller lese bok, da sovner jeg, så jeg tenkte at baking var tingen! Fyllte horn ja, det har jeg faktisk aldri laga. Gjerne prøve på det...
Tante Gustava Skrevet 6. mai 2010 #4 Skrevet 6. mai 2010 Pizzaruller er også deilig å ha i fryseren! Ellers kan jeg anbefale vasking som bra tidtrøyte om natta (erfaring fra rolige nattevakter...). Ikke like morsomt som baking da, men du trenger vel gjerne flere aktiviteter. Kan ikke bake HELE natta vel? ;-)
Evab Skrevet 6. mai 2010 #5 Skrevet 6. mai 2010 Hveteboller er alltid kjekt å ha i fryseren. Jeg dobler alltid deigen, og lager daim- og melkesjokoladeboller i tillegg til de ordinære bollene. Pleier å ta en rute i hver av deigemnene og trille dem sammen. Blir kjempegodt!
Gjest Sauen og ungene Skrevet 6. mai 2010 #6 Skrevet 6. mai 2010 Hjemmelaget is :-) Så kan du lage i alle farger og fasonger, hehe. Trenger kremfløte, egg, sukker og vaniljestang - evt smakstilsetning.
Piken på landet Skrevet 6. mai 2010 Forfatter #7 Skrevet 6. mai 2010 Hehe, skal ikke bake hele natta nei, men etter å ha gått nattevakter, så vet jeg at i 4 tiden er det nyttesløst og sitte i ro uten å sovne, så da må jeg være i aktivitet. Men nå har jeg funnet en brødoppskrift, så mann og barn skal få nybakt brød når de står opp. Hadde jeg hatt fløte i hus så skulle jeg jammen revet i gang med is også, men det får klare seg med brød og fyllte horn. Klesvasken får jeg ta en annen dag, det bråker for mye for mann og to små :-)
1881 Skrevet 6. mai 2010 #8 Skrevet 6. mai 2010 Har du små sysler som klær som skulle ha vært lappet, er også dette en perfekt aktivitet nå som du må være våken hele natten! Er det søvnregistrering du skal på?
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå