jente_80 Skrevet 6. mai 2010 #1 Skrevet 6. mai 2010 Hei girls Nå MÅÅÅÅ jeg bare spørre... selv om jeg vet at "alt" er normalt. Sliter nemlig mellom å være forsiktig optimist men samtidig realist. Dette er mitt aller første IVF-forsøk og skal selvfølgelig ikke forvente mirakel, men lurer nå litt uansett. Er på rugedag 7, og har til nå ikke kjent noen ting. Ikke antydning heller.. og tenker bittelitt på det. Vet at enkelte har masse symptoner og tester negavit, og andre ingen symptoner og positivt. Så hvordan står det til med dere rugere? Og gjerne dere andre som har vært igjennom dette.... Har ellers blitt en smule hekta på dette forumet Og reiser snart bort på kjærlighetsferie/rugeferie med min kjære. Det kommer til å skje mye med oss alle den tida jeg skal være borte (spes tråden uke 17-18) Så jeg lurer på hvordan jeg skal holde ut til jeg kommer hjem med å få oppdatert meg på alt! hihi Ha en ellers strålende ettermiddag/kveld hilsen
snøfilla - mamma til 2 Skrevet 6. mai 2010 #2 Skrevet 6. mai 2010 Mitt eneste "sikre" gravid-symptom da jeg testet på (på 6. forsøk!) var ømme pupper helt fram til test-dagen. Lykke til :-)
anonymeee Skrevet 7. mai 2010 #3 Skrevet 7. mai 2010 jeg er på rugedag 3 ingen symptomer og ingen håp... men da jeg nyset idag heheh fikk jeg veldig vondt i eggstokkene på begge sider..om det er noe tegn,vet jeg ikke? du får no ha god rugeferie og komme med gode nyheter til oss,lykke til=)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå