Anonym bruker Skrevet 6. mai 2010 #1 Skrevet 6. mai 2010 Jeg har fått en sang på hjernen, hehe.. Men aner ikke hvem som synger den. Den går på radien ofte for tiden, svensk sang, mann som synger noe med hallo hallo, jag vet jag vet.. Noen som kjenner den igjen å vet hva den heter eller hva han heter?? Takk på forhånd
Anonym bruker Skrevet 6. mai 2010 #2 Skrevet 6. mai 2010 Er det den derre Telephone eller hva den heter med Lady Gaga og Beyonce?
Anonym bruker Skrevet 6. mai 2010 #3 Skrevet 6. mai 2010 oj, leste bare begynnelsen av innlegget.. hihi
Bolle i ovnen [HØYGRAVID] Skrevet 6. mai 2010 #7 Skrevet 6. mai 2010 Aner ikke. Men det jeg pleier å gjøre er å sjekke nettsiden til radiokanalen jeg hører på. Lokalradioen her har hvertfall alltid en mest spilte sanger-liste liggende på nettsiden. Kanskje du klarer å finne sangen da? Lykke til
Anonym bruker Skrevet 7. mai 2010 #9 Skrevet 7. mai 2010 Finnes ikke spillelister på radio kanalen Så synd, skulle hatt med denne sangen i et utdrikningslag i morgen Prøve å ringe radioen neste gang jeg hører den
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå