Treningsmamma har født ♥ Skrevet 6. mai 2010 #1 Skrevet 6. mai 2010 Pedagogisk leder kom til meg da jeg hentet gutten min på 1 1/2 år og lurte på om jeg har lagt merke til at han mister mye hår- noe jeg ikke har. Ble helt satt ut nå. Hva kan dette være? Blir så redd for nurket mitt. Noen som har vært borti dette?
Mammaen til Isak Skrevet 6. mai 2010 #2 Skrevet 6. mai 2010 Spørs jo hva hun syns er mye da? Vi mister ganske mye hår i døgnet, og i perioder mer enn andre uten at det er farlig.-om han mister unormalt mye hår vil jeg tru dere hadde lagt merke til det selv også. Feks i senga hans og sånt. Ellers så kan det jo være vitaminmangel og selvf sykdom, men som sagt- unormale mengder trur jeg dere hadde lagt merke til selv også. Gjorde hun deg veldig usikker, kan du følge med på det noen dager og evn bestille time hos fastlegen deres.
lille sprelle Skrevet 6. mai 2010 #3 Skrevet 6. mai 2010 Dersom det er et stort problem, så kan det være en ganske sjelden, men ikke farlig sykdom som går over med tiden. Kjenner et barn som hadde hele partier i hode uten hår, men det har gått over nå - han er 6 år. Husker dessverre ikke hva det heter.
Treningsmamma har født ♥ Skrevet 6. mai 2010 Forfatter #4 Skrevet 6. mai 2010 Tusen takk til dere begge. Har nå endevendt senger og finner ikke hår verken i vår eller han sin seng. Har gredd gjennom håret hans også (han har mye, men det er tynt) og det ble med et par hårstrå. Kjenner jeg får helt klump i magen når de sier sånn til meg. Jeg ville vel registrert dette hjemme og kjenner meg som en noe dårlig mor som ikke har sett det.
ღ Juksemaker pipelort +spire ღ Skrevet 6. mai 2010 #5 Skrevet 6. mai 2010 Fikk du noen mer forklaring, eller var det bare dette hun sa? Jeg ville ha spurt de i morgen jeg, om hva de mener med det de sa. Hvor mye han mister, hvordan de ser det osv. Du skal ikke gå hjem med en sånn klump i magen. Og som du selv sier; du finner ikke noe tegn til stort hårtap hjemme. Så mest sannsynlig er det ikke noe. Men spør Hilsen pedagogisk leder
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå