Millamor* FØDEKLAR* Skrevet 6. mai 2010 #1 Skrevet 6. mai 2010 Jeg titter innom fra 1.trimester for jeg har noen spm ang 2.trimester som jeg håper noen vil svare på Blir ting veldig mye bedre i 2.tri? Jeg tenker på det med kvalmen, trøttheten, vonde bryst, et energi nivå på 0, tisser hele tiden og vanskelig for å søve på natten. Føles alt som før graviditeten igjen bare med en nydelig liten mage i tillegg? Jeg gleder meg sånn til jeg skal flytte inn hit men det er enda litt over en uke til Håper alt står super bra til med dere og plagene er mindre! Blir veldig glad for erfaringer på disse punktene
*Nøtta* Skrevet 6. mai 2010 #2 Skrevet 6. mai 2010 Bedre! Kvalmen er borte,jeg må ikke tisse "hele natten",trenger ikke spise hver tredje time for å ikke bli dritkvalm,puppa er ikke ømme lengre. Men lunta er kortere. Og jeg har begynt å kjenne "noe" i korsryggen. OG jeg kjenner liiiiv! <3
leirbål Skrevet 6. mai 2010 #3 Skrevet 6. mai 2010 Jeg koser meg nå. Puppene er ikke særlig ømme lenger. Nå tåler jeg lukter mye bedre (bla. kaffe.), og jeg er ikke så trøtt og energiløs. Søvnen om natten er så som så fremdeles, men jeg må ikke stå opp og tise hele tiden. Det este var egentlig å komme over de første skumle tolv ukene, synes jeg. Og babyen sparker og koser seg. Ja, det er et godt trimester. Men det ble ikke bedre før uke femten for meg. Så vær foreredt på at det ikke nødvendigvis skjer når du håper det.
Hjertelyd & Knøtteline Skrevet 6. mai 2010 #4 Skrevet 6. mai 2010 Jeg har det myyyye bedre nå, men for meg var forandringen størst etter ordinær UL i uke 20. Da hadde jeg begynt å kjenne regelmessige spark og fikk bekreftet at alt var bra. Nå har jeg fått skikkelig mage og, i dag var det faktisk ei lita jente som kom løpende bort til meg og sa "Åh, har du en bebi i magen din!?". Formen er mye bedre, ingen kvalme og ømme pupper lenger. Blir fremdeles lett sliten men det gjør ingenting. Har det egentlig supert på alle mulige måter!
*NordNorge* Skrevet 7. mai 2010 #5 Skrevet 7. mai 2010 Er i uke 16, men må fremdeles opp en 2-3 ganger om natten å tisse, puppene har jeg voksesmerter i av og til, og er mye trøtt. MEN, er ikke kvalm lengre, og trenger ikke spise så ofte for at jeg blir fort kvalm... Å d er d beste hehe...! Ellers så vokser den lille spiren, så mensenmurringene kommer og går... Tror jeg har begynt å kjenne små dult imagen, så nå venter jeg bare på ul om 3 uker, å bra blir d
venter prins nr 3 :) Skrevet 7. mai 2010 #6 Skrevet 7. mai 2010 Syns 2 tri er det beste. Er gravid for 3 gang. Gruer for de siste mnd...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå