Gå til innhold

Sol av isfolket!

Anbefalte innlegg

Skrevet

jeg er STOOR fan av isfolket og lurte på om det er flere enn meg som har blit trollbunnet av serien? <3

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Joda, men det er noen år siden jeg var 14, da :-) Leste serien igjen da jeg var i 20-årene, og da ble jeg ikke like fascinert. Irriterte meg mer over floskler og klisjeer fra forfatteren.

Skrevet

Samme som vedkommende over meg, leste den da jeg var 14-15 år, og ble veldig fascinert, men da jeg skulle begynne på den på nytt for noen år siden var serien ikke så bra som jeg husket.. :)

Skrevet

Elsket den som 14, 15, 16 åring, har ikke lest den siden da,tviler egentlig på at den blir lest flere ganger. Tror ikke jeg vil synes den er like bra nå.

Skrevet

Jeg elsker Isfolket!! Har lest hele serien mange ganger og lever meg like godt inn i bøkene hver gang :) Savner dem på en måte når det er slutt..

Skrevet

Jeg elsker Isfolket <3 Og forestillingene i Valdres er helt vidunderlig magisk! Skal i år også for 3. gang :)

Skrevet

Jeg har så lyst til å reise å se på forestillingen men vi bor langt borte.. når tid er det?

Skrevet

Forestillingen er absolutt å anbefale! Spesielt midnattsforestillingen ved fullmåne. (om de har en sånn forestilling i år da)

Skrevet

Jeg er veldig glad i Isfolket!

Selv om det er meeeget enkel litteratur - blir jeg trollbundet av tiden, menneskene og demonene :=)

Skrevet

leste den da jeg gikk på folkehøgskole for 11 år siden... så for et par år siden kjøpte jeg den på finn.no og har spart den til jeg skal i barselpermisjon..så nå er jeg kommet til bok nr 15... de fenger meg enda, men kanskje ikke på samme viset som da jeg var 19 år...

Skrevet

jeg skal se forestillingen i valdres for tredje år på rad i år! første året var jeg på fullmånevisningen, det var så magisk at jeg holdt på å forelske meg i skuespillerene! anbefales på det sterkeste :)

Skrevet

jeg er med i sol av isfolket gruppen på facebook og har tenkt meg til valdres for å se skuespillet i sommer! så noen flotte, intense bilder på facebookgruppen som beskrev serien på en fantastisk måte!

Skrevet

hva heter gruppen? søkte på sol av isfolket men det kom bare opp en lukket gruppe for de som er med i skuespillet

Skrevet

http://www.isfolket.no/

har bestillt billetter til sol av isfolket i år også! jeg synes nesten fullmåne-opptredenen var bedre enn bøkene, om det er mulig ;)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...