Gjest Tale30 Skrevet 6. mai 2010 #1 Skrevet 6. mai 2010 Det er så forskjellige meninger på dette området, men jeg ser at de på barnehagen er veldig "modige" Jeg liker ikke å gi: Hele appelsinbåter Hele grillpølser Druer Eplebiter hele bananer Bolle Mariekjeks (fikk beskjed fra helsesøster at dette var en versting mht å sette fast i halsen) I barnehagen har hun sittet og spist både hele appelsinbåter, druer og eplebiter når jeg har kommet for å hente henne. Den gangen hun spiste appelsin satt hun alene, noe jeg syns var litt ekkelt. Nå var den appelsinen skjært opp med skal da, så det var ikke så skummelt som de hele båtene, for det er jo det skinnet som gjerne setter seg fast. Har dere noen verstinger?
Anonym bruker Skrevet 6. mai 2010 #2 Skrevet 6. mai 2010 må vel si nøtter da. popkorn har jeg også ennå litt problemer med å gi til jentungen, og hun er 4,5 år nå. ja, vet jeg er hysterisk, men hun har fått det fra hun var 2 år, pappaen gir. Men kun under oppsikt selvfølgelig. Eple med skall ga jeg heller ikke til ungen før de kunne tygge ordentlig, og jeg visste at de klarte å tygge skallet ordentlig før de svelgte det.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå