Gjest Skrevet 6. mai 2010 #1 Skrevet 6. mai 2010 Vurderer og bytte til sportsvogndelen snart, da jenta mi på snart 5 mndr har veeeldig lyst til å komme seg opp for å se verden Har lagt dyna bak ryggen hennes i bagdelen en stund nå, men hun sklir jo bare ned i en stilling som ikke ser veldig behagelig ut. Hun sover gjerne 30-60 minutter av trilleturen, men når hun våkner er det ikke mye stas å ligge nedi bagen! Hadde vært greit å kunne sette opp ryggen litt, slik at hun kan få tilfredsstilt nysgjerrigheten sin... Da er spørsmålet; Er den grei å ligge i eller blir det alt for romslig for en såpass liten baby?
Tingeling&guttaboyz Skrevet 6. mai 2010 #2 Skrevet 6. mai 2010 Byttet i dag, poden er 5,5 mnd, men veeldig stor. Blir jo liten nedi den, men går helt bra syns jeg. Han syns det var helt topp å være med på tur i byen i dag, lå på nederste hakket. Bor i Oslo, så her er det ikke så kaldt nå, for sportsdelen er jo stor og åper. Hadde han i lammeskinnspose til magen, helt fint temperert. Men har ikke testet hvordan han sover i den ennå.. Blir spennende... Storebror sov som en stein fra 7 mnd i den, håper samme skjer med lillemann...
Gjest Skrevet 6. mai 2010 #3 Skrevet 6. mai 2010 Hehe... hvis gutten din er veeeldig stor vil sikkert min lille forsvinne i sportsvogna da Får se hva vi gjør, tenker uansett å vente til været blir litt mer stabilt
Vottene Skrevet 6. mai 2010 #4 Skrevet 6. mai 2010 Sportsvogna er ganske romslig, den holder jo tross alt hele vognperioden, så kan nok hende du synes den virker litt stor ja. Poden her brukte den fra 5 mnd, men da med vinterpose oppi og det fyller jo ut litt. Han sov imidlertid som en stein i den fra første stund :-)
Gjest Skrevet 6. mai 2010 #5 Skrevet 6. mai 2010 Høres bra ut Jeg tenker å kjøpe en litt tynn pose å ha i vogna nå, så det er ikke sikkert det ser så voldsomt ut
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå