Gå til innhold

TFK joggster twist; Hvordan er sportsvogndelen å ligge i?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Vurderer og bytte til sportsvogndelen snart, da jenta mi på snart 5 mndr har veeeldig lyst til å komme seg opp for å se verden :) Har lagt dyna bak ryggen hennes i bagdelen en stund nå, men hun sklir jo bare ned i en stilling som ikke ser veldig behagelig ut. Hun sover gjerne 30-60 minutter av trilleturen, men når hun våkner er det ikke mye stas å ligge nedi bagen! Hadde vært greit å kunne sette opp ryggen litt, slik at hun kan få tilfredsstilt nysgjerrigheten sin...

Da er spørsmålet; Er den grei å ligge i eller blir det alt for romslig for en såpass liten baby?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Byttet i dag, poden er 5,5 mnd, men veeldig stor. Blir jo liten nedi den, men går helt bra syns jeg. Han syns det var helt topp å være med på tur i byen i dag, lå på nederste hakket. Bor i Oslo, så her er det ikke så kaldt nå, for sportsdelen er jo stor og åper. Hadde han i lammeskinnspose til magen, helt fint temperert. Men har ikke testet hvordan han sover i den ennå.. Blir spennende... Storebror sov som en stein fra 7 mnd i den, håper samme skjer med lillemann...

Skrevet

Hehe... hvis gutten din er veeeldig stor vil sikkert min lille forsvinne i sportsvogna da :P Får se hva vi gjør, tenker uansett å vente til været blir litt mer stabilt :)

Skrevet

Sportsvogna er ganske romslig, den holder jo tross alt hele vognperioden, så kan nok hende du synes den virker litt stor ja. Poden her brukte den fra 5 mnd, men da med vinterpose oppi og det fyller jo ut litt. Han sov imidlertid som en stein i den fra første stund :-)

Skrevet

Høres bra ut :) Jeg tenker å kjøpe en litt tynn pose å ha i vogna nå, så det er ikke sikkert det ser så voldsomt ut :)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...