Gå til innhold

343 000 i året- dårlig?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Dette tjener jeg på å jobbe i kundemottaket på Nav. Jeg har 4 år høyskoleutdanning. Syns det er en skikkelig luselønn!

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Har tilsvarende utdannelse (5 år). Ansatt i staten og tjener kr 370.000,-. Kommer også an på hvor lenge du har jobba? Var ikke lønna som gjorde at jeg havna i denne bransjen...

Skrevet

Jeg jobber som omsorgsarbeider (kun 4 årig vgs) og har samme lønnen. Har full annsenitet og jobber turnus, så med tilleggene mine har vi samme lønn. Kan kanskje ikke helt sammenlignes da jeg jobber helligdager og i tillegg julaften og nyttårsaften...

Skrevet

Syns ikke det er så dårlig lønn sånn egentlig, men igjen så ser jeg jo at i forholdt til utdannelse så er det store forskjeller.

Du har litt høyere lønn enn samboeren min som ikke har utdanning, men igjen har han ugunstige arbeidstider og mye overtid.

Jeg vil ligge muligens litt over deg når jeg er ferdig utdannet, og har da bare tatt 2 år. Men så er også dette innenfor et yrke som skriker etter flere folk og vi er ganske så populære etter utdanning:)

Skrevet

Ja, syns det er dårlig lønn. Jeg tjener omtrent 100.000 kr mer enn deg og syns min lønn er dårlig.. jeg har 4 års utdannelse fra universitetet.

Skrevet

Man kan ikke bare se på utdanningen men også ansinitet......... Jeg har litt mer enn deg i lønn og 16-17 års ansinitet.......! Ingen høyskoleutdanning. Kun fagbrev, vanlig vdg. skole og en haug med kurs, om ikke i den rekkefølgen :-)

Skrevet

ingen blir aldri fornøyd med lønna....jaja...jeg har 200 000 i året og klarer meg fint. :)

Skrevet

Helt greit å være fornøyd med 200 000 i året, men har du kasta vekk 4 år på høyere utdanning og studielån. Så er det ikke sikkert om du syntes det var så bra likevel...

Skrevet

Jobber i nav og har samme jeg og.. Det er vel dette vi har sagt ja til så. Håper vi får litt ekstra når lønnforhandlingene er over da. Men det er ikke dårlig lønn, det vil jeg ikke si. Jeg gikk opp 30.000 fra jobben i kommunen, sjek tråden som var for noen dager sider om hvor mye andre med høyere utd tjener så ser du at det er helt greit.. Vil gjerne ha mer jeg og, men...

Skrevet

drittdårlig... skjønner ikke at folk klarer seg på lønn under 450000 i året jeg...

Skrevet

Vi har menn som tjener godt.....

Skrevet

"ingen blir aldri fornøyde med lønna" faktisk, hihi 16.11

Synes det er dårlig, har selv 2 årig høyskole og er ikke fornøyd med 400.000, men mye kommer ann på hvor man bor i landet, boligpriser etc. Hadde jeg bodd på landet ville jeg vært fornøyd, mens her så koster en

2 -roms fort 2 mill.

Skrevet

Har 3 årig Høgskole, tjerner 420 000...Så jeg syns det høres lite ut...

Skrevet

Noen som vil gjette hva som blir resultatet for oss i årets lønnsforhandlinger?

Hi

Skrevet

Tja, tillegg i tabellen ca 4000. Mulig kanskje at noen grupper feks alle rådgivere opp ett trinn.

Skrevet

Det er luselønn ja! jeg har 3 års høgskole, jobber i staten (bufetat) og jeg tjener 400 000 i årert...

Skrevet

har 5 års utdannelse og fikk 198 tusen før skatt...

så 343 hørtes ut som en fin stigning:) selv om du burde fått mere:)

Skrevet

Satser på at vi skal få igjennom de 9000,- som er kravet fra LO :-)

Skrevet

Jeg tar godt vare på mannen min :-). Han tjener mellom 400 000 og 500 000 i måneden. Det er kjempedeilig å gå hjemme og ta vare på barn og forholdet. Ulempen er jo at han jobber mye i ukedagene, men helgene har han nesten alltid helt fri.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...