Gå til innhold

Noen som kan svare ang bilforsikring??

Anbefalte innlegg

Skrevet

Vet at det er forskjeller på de ulike selskapene, men sånn generelt sett:

er det STOR forskjell i prisen å forsikre en bil på en som ikke har hatt egen forsikring før, og som kun skal forsikre bil og en som har forsikret absolutt alt i det aktuelle selskapet OG har full bonus?

Hurra for verdens lengste setning :D

Videoannonse
Annonse
Skrevet

det vil nok være en prisforskjell på en som ikke har hatt forsikring før, og en annen en som har opparbeidet seg full bonus.

men jeg skjønte ikke helt spørsmålet ditt??

Skrevet

Ja, det vil være stor forskjell. Men prisen vil også avhenge av alder og kjønn (hvis de fortsatt har lov til å skille på det) på den som skal forsikre bilen. Unge menn må betale mer enn eldre damer.

Gjest ->>-
Skrevet

Ja. Alt i selskapet er ikke så viktig, kan utgjøre 10-20 prosent forskjell, men full bonus vs. ingen bonus vil være en kjempeforskjell.

Skrevet

Ja, det er ganske stor forskjell. Utgjør noen tusen i året det ja. Vil nesten tippe dobbel pris. Vi startet på 13.500 på vår bil og betaler nå rundt 7000 kr i året med 70 % på 3.året.

Skrevet

Husker for en del år siden, jeg skulle kjøpe meg nyere bil. Jeg hadde aldri hatt bilforsikring på meg selv før, og gjensidige gav meg en pris (selvf ang av biltype,modell,osv) på 21.000kr i året. Fikk jo bakoversveis :P

Så DET blei ikke noe av, for å si det sånn. Gjensidige har en ordning som gjør at har du en samboer som har bonus får du også den. Så nå som jeg er samboer er jeg så heldig at han har hatt bil med forsikring i sitt navn i 10 år :) Så nå har jeg masse bonus også :D

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...