Gå til innhold

Dere som har prøvd Nutrilett shake...

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hvor lange er dere og hvor mye veier dere?

Hva ble resultatet og etter hvor lang tid?

Er dette produktet ment kun for overvektige?

Jeg er 172 lang og veier 61 kg. Tenker å ta av ca. 5 kg. Er dette noe jeg kan bruke da?

Tusen takk til de som svarer:)

Videoannonse
Annonse
Skrevet

172 og skal ned til 56 kg??!!

Skrevet

Ja, jeg har nå en BMI på 20, og har tenkt meg ned på BMI på 18. Det er da jeg trives best.

Hvis du synes det virker rart, så er det fordi du ikke har sett meg. Noen kan se tynne ut, noen normale og noen kraftige selv om de veier og måler det samme;)

Håper noen kan svare på spørsmålene mine:)

HI

Skrevet

Hei. Jeg prøvde nutrilette ifjor, to uker i mai. Veide da 60 kg og er 165 cm høy. Gikk ned 6 kg på 2 uker=) For meg funka det veldig bra, men jeg jogga ca 20 - 60 min og tok sit ups og push ups hver dag i tillegg. Det beste er jo å jogge for å forbrenne fett.

Jeg gikk opp noen kg igjen i jul så jeg tenkte å starte igjen nå snart, etter 17 mai vel og merke. 17 mai ifjor var litt trist med tanke på all den deilige maten jeg ikke kunne spise.

Jeg tror ikke det er kun ment for overvektige, men man skal ikke gå på det lenger enn 2 uker.

Skrevet

Da fikk jeg svar på det jeg lurte på, tusen takk!:)

Jeg tenkte å kjøpe i morgen, for at bunaden ikke skal føles så stram på 17. Mai.. men er vel litt sent å tenke på det nå.

Du hørtes positiv ut til shaken, og er normalvektig, så da blir det nok til at jeg prøver jeg også.

Skrevet

Enten et forumtroll eller ei stakkar med alvorlig spiseforstyrrelse...

Skrevet

Tror ikke du helt vet hva som innebærer å ha en alvorlig spiseforstyrrelse..

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...