lille.pudding Skrevet 6. mai 2010 #1 Skrevet 6. mai 2010 jeg har fått noe utslett- lignende nuppe- greier på haka og ved kinnbena som klør innimellom, og det føles som jeg er flammerød på halsen, men er ingenting der. Kan dette være et graviditetstegn? Jeg er ikke allergisk eller noe! Jeg er også i tillegg veldig oppblåst i magen, tisser mer og idag hadde jeg en slags tynn, hvit utflod. Håper på svar Mvh meg som vil ha en liten bønne i magen
lille.pudding Skrevet 7. mai 2010 Forfatter #2 Skrevet 7. mai 2010 Jeg har ikm i morgen, så tok en cbd test idag tidlig m/ morgenurin... "Ikke gravid"... må si jeg er litt skuffet. Magen min er fortsatt oppblåst, og det har den vært i 1 og en halv uke ca...
Kirsebær80 Skrevet 7. mai 2010 #3 Skrevet 7. mai 2010 Hei igjen.. Du må ikke gi opp, så gode symptomer som du har hatt siste uken! Her er jeg veldig spent, har jo IKM i morgen også og i dag var det svak positivt på billigtest... men veldig svak, så jubler ikke ennå.. Kjøpt Cbd test i dag, så venter spent på dobesøk i morgen tidlig.. Føler mindre symptomer nå i kveld.. så vil ikke håpe for mye!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå