Anonym bruker Skrevet 6. mai 2010 #1 Skrevet 6. mai 2010 Jeg prøver å lukke vinduene på pcen. Det sier bare pling og ingenting går bort. What to do?
Anonym bruker Skrevet 6. mai 2010 #2 Skrevet 6. mai 2010 da er det nok et popup bilde som ikke er lukket som må lukkes først
Anonym bruker Skrevet 6. mai 2010 #4 Skrevet 6. mai 2010 se helt nederst på skjermen, ligger det noe der? Hvis det gjør så prøv å lukk det
Anonym bruker Skrevet 6. mai 2010 #5 Skrevet 6. mai 2010 Du kan og prøve å minimere de andre sidene du har oppe å se om det ligger et lite vindu bak
Anonym bruker Skrevet 6. mai 2010 #6 Skrevet 6. mai 2010 Kan ikke se noe. Vi har jo pop up blokkering og dette skjedde ikke med vår gamle maskin. Har skjedd to ganger før. Da bare slo vi maskinen av...ikke så lurt? Prøver og å gå på fil og lukke siste program men det plinger bare.
Anonym bruker Skrevet 6. mai 2010 #7 Skrevet 6. mai 2010 Prøv ctr+alt+del og se om det er noen programmer du må avslutte
Anonym bruker Skrevet 6. mai 2010 #8 Skrevet 6. mai 2010 Ingenting bak der. Men jeg fikk bildet ned på linjen under. Da kan jeg ihvertfall slå av maskinen. Men hvorfor den henger seg opp skjønner jeg enda ikke.
Anonym bruker Skrevet 6. mai 2010 #9 Skrevet 6. mai 2010 Da kom det bare opp noen alternativer som: bytt bruker-logg av-låse datamaskinen....
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå