Gå til innhold

En jordmorvenninne av meg sa at det ekleste hun vet er fødende kvinner som kommer inn med slufsa full av hår... Skikkelig disgusting med morkakerester og blod i fittebarten..

Anbefalte innlegg

Skrevet

Det burde vært obligatorisk med brasiliansk voksing på siste kontroll!!!!

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Litt av en profesjonell venninne du har. Kanskje hun burde vurdert et annet yrke?

Skrevet

Glad jeg hadde en voksen jm.

Skrevet

Jeg vil ha meg frabedt en JM som sier "fittebarten"...Skulle tro man lærte "skikkelige" ord på et jordmorstudie....Og vil tro kjønnshår er noe av det MINST ekle man opplever under en fødsel....Men henne omd et..

Jeg HATER føtter, derfor blir jeg ikke fotpleier..Din venninde bør revurdere sitt yrkesvalg...

Skrevet

hehe ja rart at hår skal være så ekkelt, ville trudd at evt blod, hudrester og avføring ville vært eklere

Skrevet

Om du har venninner, så er det et under om de i det hele tatt har fullført grunnskolen etter språket ditt å dømme HI.

Skrevet

Jeg ER jordmor, og jeg har aldri brydd meg om hår eller ikke hår. Det er ikke det man ser på når man skal hjelpe en fødende kvinne å få barnet ut. Håret er heller ikke i veien når man skal sy i etterkant. Det er dessuten større infeksjonsfare når man er hårfri enn når man har hår.

Skrevet

Ekkel overskrift. Mister matlysten når jeg ser den.

Skrevet

Ekkel overskrift. Mister matlysten når jeg ser den.

Skrevet

TAKK, 14:24, endelig et vettugt svar i denne tilbakestående kjønnshår-debatten!

Skrevet

Hva har "tilbakestående" med dette å gjøre?? Nok et skjellsord!

Her er det ikke snakk om de som ikke har vært så heldige i livet, kun om ondskapsfulle/lite opplyste/ dømmende mennesker som man nesten skulle tro nettopp hadde hoppet ned fra trærne.......!

Skrevet

trur ikke du har ei jordmorvenninne, som du selv sier, HI. For i det tilfelle er hun ikke egnet som jordmor.. En jordom tenker ikke over hvordan du ser ut der nedentil, men å få ut et friskt barn!

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...