MiraculixGRAVID Skrevet 6. mai 2010 #1 Skrevet 6. mai 2010 Da er det bare å sitte å vente igjen da! Forventer egentlig ikke mensen før 17/18 mai, så er leeeenge igjen...! Første pergomnd så forventningene er nok bittelitt større enn tidligere. Nå er det bare åprøve å få beina ned på jorda igjen, og prøve å la tiden gå av seg selv... Fader assa, ekke lett dette baby-styret!!!
Drømme Stress ned-mamma Skrevet 6. mai 2010 #2 Skrevet 6. mai 2010 Nei, der sa du det!! Er selv 7 dpo i dag. Og mannen reiser på jobb søndagskvelden og skal være borte ei stund. Gjett om jeg ender opp med DEN testefesten for megselv da! *grøss* Godt jeg fikk lønnsslippen på mail akkurat nå og så at jeg får mere lønn enn forventa Haha! Når ryker en test hos deg da? Eller er du flink pike og venter og ser om tanta kommer? Hehe.. Men lykke til ihvertfall!! Har venta lenge nok nå, syns jeg.. For min egen del og...!!!! For første gang sier jeg det! NÅ er det min, og vår!, tur!!!
MiraculixGRAVID Skrevet 6. mai 2010 Forfatter #3 Skrevet 6. mai 2010 Haaater denne ventetia assa!! Tror jobben ble glad (og litt overrasket over at jeg plutselig valgte å ta en ekstra jobbhelg ;-) Men da går tiden litt fortere, jeg "slipper" å gå ut (har ikke så lyst til å drikke alkohol denne pp, har litt troa på klaff;-) og jeg tenker på litt annen enn babylaging.. :-) Deilig å få mer enn forventet i lønn da, pleier å være motsatt hos meg :-P Kan koste på seg noen tester da, da :-) Hehe ;-) Har egentlig laang tid til tr da, men har liksom notert meg at jeg kanskje kan teste 15/16/17...? :-) Det er jo 13/14 DPO da, er jo mulighet for å se noe da vel? Er nok ikke så flink til å la være, nei, hadde jeg ikke visst det haddevært helt bortkastet hadde jeg sikkert svidd av en test allerede... ;-) Er ikke så flink til å la være med testing, nei.... Missunner deg å være 7 DPO assa, er ikke lenge til du kan teste da jo!! Masse lykke til, håper vi rusler over på 1.tri nå :-)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå