Anonym bruker Skrevet 6. mai 2010 #1 Skrevet 6. mai 2010 Jeg har hatt endel småblødninger i det siste. Går på minipille og har ikke hatt problem med dette før. Blør og lett etter sex. Gjorde aldri det før. Noen med erfaringer? Bør jeg sjekke det ut?
Anonym bruker Skrevet 6. mai 2010 #2 Skrevet 6. mai 2010 Tror ikke mannen din får det nei,men hvis du er gravid er det ikke så usannsynlig at du blør litt etter sex pga slimhinnene.
Anonym bruker Skrevet 6. mai 2010 #3 Skrevet 6. mai 2010 Hihi..mannen får ikke det nei! Jeg er ikke gravid og blør veldig lett. Men det er små friske blødninger. ikke mye og koagler.
Gjest Tale30 Skrevet 6. mai 2010 #4 Skrevet 6. mai 2010 Man oppfordres til å få det sjekket hos lege dersom man opplever blødninger etter sex. Det kan jo likevel være at det har en sammenheng med denne minipillen?
Anonym bruker Skrevet 6. mai 2010 #5 Skrevet 6. mai 2010 Ja, mulig det er pillen. Men jeg har gått på den i 2år og ikke hatt det slik. Og siden jeg tydeligvis blør lett etter sex så begynte jeg å lure litt. Har ikke l blødd etter sex til vanlig...og vi har i tillegg vært forsiktig siden jeg oppdaget det.
Anonym bruker Skrevet 6. mai 2010 #6 Skrevet 6. mai 2010 Jeg har hatt celleforandringer og blitt konisert på grunn av dette, men har aldri hatt blødninger i den forbindelse...
Anonym bruker Skrevet 6. mai 2010 #7 Skrevet 6. mai 2010 Ja du kan få småblødninger av celleforandring. Jeg hadde en del småblødninger og da jeg tok det opp med legen ble jeg sendt til gu for å undersøke om celleforandring var grunnen. Det viste seg at jeg hadde celleforandring. Så undersøk det du. Uansett lurt å få det undersøkt!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå