Gjest LilleDina + 2englebarn Skrevet 6. mai 2010 #1 Skrevet 6. mai 2010 Ja, så var man her igjen da, er ikke lett å få tak i internett signaler her vi bor nå, men forbedringer i vente Uansett da: Startet å tempe når TR kom, min normale temp er på 35,3.. På EL dagen var den på 37, desverre har vi vært så opptatt med flytting, og stresset en del, så vi rakk egentlig ikke stort med sengekos, eneste dagen nær ikm var vel to dager før... Hadde EL nå på mandag, temper fortsatt, enda vi egentlig ikke kan kalle oss prøvere denne månden.. I dag er det torsdag, 4 dager siden EL, og tempen ligger fortsatt oppe på 36.. Så, lurer på når tempraturen dropper igjen normalt sett? Liten tro på at jeg er gravid, kan ikke si jeg finner noe tro i at det klaffet denne pp, men greit å vite hvordan den tempingen er, når tempen dropper igjen..
Drømme Stress ned-mamma Skrevet 6. mai 2010 #2 Skrevet 6. mai 2010 Tempen daler igjen når tanta kommer Noen er heldige hvor tempen går ned et par dager før mensen kommer, mens andre, som meg, får tanta før jeg får registrert noe tempforandring, altså den daler samme dag.. Og tempen stiger ikke før etter egget har sluppet, så teknisk sett har en el dagen før tempen stiger. Så da vil jeg tippe at du hadde eggløsning på søndagen. Men, altså. Ved en normal lutealfase holder altså tempen seg høy, over coverline, helt til tanta kommer. Temper du hver dag? Til samme tid o.s.v.? Bruker du tempskjema eller fertilityfriend? Vil anbefale å ta en titt på fertilityfriend.com hvis du er ihvertfall halvstø på engelsk.
Gjest LilleDina + 2englebarn Skrevet 7. mai 2010 #3 Skrevet 7. mai 2010 Okey det var slik det var igjen ja.. Har brukt tempskjema denne pp, til samme tid hver dag (våkner rundt 6 på morgenen, så temper da, før jeg er noe aktiv) I dag var tempen nede på 35,4.. det er 0,1 over normalen, så den har dalt brått, også er det fortsatt ca 1 uke til ikm! så da får man se det som greit.. Tror jeg starter å bli syk nå også, føler meg uggen, utslitt og kvalm.. Mange hadde nok sett det som symptomer, men selv ser jeg akurat det, som lite realistissk nå.. hehe.. Får trøste meg med at da har jeg hvertfall en månde til, til å bli ferdig med å pakke ut alt i huset, tror jeg vil være noe på nervene den første tiden i neste svangerskap, om ikke hele.. Vet jo sjansene for at det samme som sist vil skje igjen.. Men nå vet jeg også at det spiller ingen rolle hvor i svangerskapet man er, det er fortsatt en risiko for å miste.. Men, tror nok det er like greit jeg ikke blir gravid nå, tenk om jeg blir like syk som sist? hehe, er ikke lett å skjule i så fall, siden vi har fullt opp i mai månde nå! Så kanskje det er like greit så slipper vi at alle forstår vi venter unge® med det samme. Forige svangerskap ble jeg kvalm og kastet opp, allerede 4 dager etter EL :-P
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå