Tingeling&guttaboyz Skrevet 6. mai 2010 #1 Skrevet 6. mai 2010 Poden er nå 5,5 mnd og jeg syns fortsatt det er så varierende hvor mye melk jeg har. Ammer ikke om natten lenger, men pumper en gang før jeg legger meg for å opprettholde litt mer produksjon. På dagtid ammer jeg før mat og før han skal sove. Har dere "nok" melk på dagen hvis dere ikke nattammer? Og er det vanlig at det går sånn opp og ned? Litt i stuss her...
Kengurine Skrevet 6. mai 2010 #2 Skrevet 6. mai 2010 Hei Høres kjent ut. Jeg har hatt det slik mye, selv om jeg ammet/pumpa en gang på natta også. Noen dager har jeg mye og noen dager lite. Vet ikke hvorfor, for jeg levde som likt hver dag. Men de dagene jeg hadde lite, pumpa jeg bare enda oftere, for å prøve å øke produksjon. Poden er ikke så interessert i spise pupp viss han må jobbe litt ekstra for det, og det er litt pes...
Tingeling&guttaboyz Skrevet 6. mai 2010 Forfatter #3 Skrevet 6. mai 2010 Ja, ikke sant! Spiser og drikker det samme, men fortsatt varierer det sånn... Skulle tro at det liksom hadde gått seg til nå etter snart et halvt år! Godt å høre det er kjent problemstilling da...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå