Gå til innhold

Inspirert - HVORFOR "HENGER" DU PÅ DETTE FORUMET?

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jeg synes anonymforumet er underholdende! Ikke noe annet...

Skrevet

tidsfordriv...

Skrevet

Spør du meg så spør jeg deg, for i det siste har jeg lurt på akkurat det samme

Skrevet

Jeg trodde det var et sted der kvinner med pinlige/vanskelige bekymringer postet vanskelige spørsmål som de ville være anonyme om, men jeg tok visst feil. Det er åpenbart et underholdsningsforum der man rakker ned på flest mulig på kortest mulig tid. Ja ja, my mistake. Jeg får komme meg over på et av forumene der vi ønsker å hjelpe og støtte hverandre jeg da...

Skrevet

Ren underholdning og tidsfordriv. Ekstra morsomt når de glattbarberte hiver seg ut på. Festlig!

Skrevet

fordi jeg venter som regel på at barnet mitt skal våkne etter dupp på formiddagen ;D nå våknet hun,så vi skal ut å slikke litt sol =) <3 ha en fin dag!

Skrevet

jeg har ingen venner i det virkelige liv, så dere er liksom vennene mine.

Skrevet

Trenge ikke kjøpe dameblader eller se og hør, og kan mimre om tiden med topp og romantikk og spørrespaltene der. Oj, er gammel ja! Sikkert for gammel til å henge her, men morto er det lell..

Skrevet

for å få gode og velmenende råd fra seriøse personer.

Hvorfor ellers?

Skrevet

Tidsfordriv. Og så hender det jo at jeg lurer på noe, og av og til får jeg faktisk noen seriøse svar også.

Skrevet

1) Tisfordriv(litt kjedelig med permisjon i lengden.....)

2) "Skravle" med folk på Skravle

3) Var her gjennom graviditeten for å lese litt om hvordan andre i samme situasjon har det, og som en hjelp til "nedtellingen"

Skrevet

Tidsfordriv, underholdning, og så er det greit å ha en plass og spørre om ting/lære noe nytt:)

Skrevet

Ren underholdning. Vil jeg ha seriøse svar tyr jeg til andre fora..

Skrevet

Meldte meg inn for jeg er førstegangs.. Tenkte det var ett fint sted og "dra ut" litt informasjon av andre...

Som regel er det kun tidsfordriv\underholdning når man kjeder seg!=P

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...