1 gull 07,1 gull 2010. Skrevet 6. mai 2010 #1 Skrevet 6. mai 2010 har en baby på 2 uker som reagerer på en jeg har fått...grene i 2 dager nå..med engang jeg begynte på kuren.. nå er jeg rådvill her..frustrert
Tingeling&guttaboyz Skrevet 6. mai 2010 #2 Skrevet 6. mai 2010 Det er gjerne forskjellige antibiotika som gis ved UVI og brystbetennelse(pga forskjellige mikrober). Jeg hadde sistnevnte nå rminste var 2 uker, brukte Diclocil, baby reagerte ikke på denne. Dersom du har fått kun en antibiotika for å dekke begge infeksjoner har du nok fått en ganske bredspektret en, kanskje det er derfor mini reagerer? Få nye av legen hvis barnet ditt tydelig reagerer?
Sistah*G07*J09* Skrevet 6. mai 2010 #3 Skrevet 6. mai 2010 Jeg hadde en hard barseltid, med 2 pencilinkurer iløpet av de første 6ukene etter fødselen. Først gikk jeg på Diclocil (som jeg fikk av legen på sykehuset) den reagerte ikke snuppa på i det hele tatt. Så 3uker etter fikk jeg Erymax (av fastlegen min) den reagerte snuppa litt på, med at hun fikk endel vondt i magen. Ble endel skriking, men vi kom oss igjennom det også. Gav seg med det samme jeg var ferdig på antibiotika kuren. Hva du enn gjør, så må du IKKE slutte mitt i en antibiotikakur. Da kan du risikere at bakteriene blir resistente! Å blomstrer opp igjen. Men så skal det jo også sies at kolikk stortsett slår ut når ungen er rundt 2-3uker, så er jo ikke sikkert det er pencilinen den reagerer på :/
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå