Gå til innhold

Jeg trenger seriøst hjelp! Har snakket med legen hundre ganger, men han skjønner ingenting!!!

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg kommer til å sise meg ihjel :( jeg har så tvangstanker når det gjelder mat, og jeg overspiser helt sinnsykt.

Jeg er helt ute av kontroll og jeg har lagt på meg over 30 kilo!!

Jeg er desperat!

Nå har jeg nettopp spist nesten et helt brød, en halv langpanne sjokoladekake og masse krem... Og jeg drikker litervis med brus når jeg har etegildene mine!

Hva skal jeg gjøre?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Finnes der ikke en organisasjon el som kan hjelpe deg?

Skrevet

Prøv legen en gang til. Si at det er alvor. Overspising er en spiseforstyrrelse og en psykisk lidelse på lik linje med anorexia.

Om legen nekter å høre på deg, snakk med psykolog, legevakt eller privat klinikk.

Skrevet

Det er ikke mer enn to uker siden sist jeg var hos legen, og han mener jeg bare må legge om kostholdet og begynne å røre mer på meg. Det er så enkelt atte :(

HI

Skrevet

_Bytt lege!! Du kan jo ikke ha det slik!

Skrevet

Bytt lege og få henvisning til psykolog. Nøkkelen til problemet ditt ligger nok hos deg og en psykolog med peiling på spiseforstyrrelser kan nok hjelpe deg med å finne den :-)

Skrevet

Bytt lege. Selv om en er lege betyr det ikke at en tar de rette avgjørelsene. Mange som mener det din lege mener. Men hadde det vært så enkelt så hadde ingen hatt spiseforstyrrelser. En tafatt lege du har!

Skrevet

jeg har kært meg, etter mange frustrete lege og hs besøk, at allmennpraktiserende leger som regel kun har kontroll over banale og trivielle ting!

Søk deg til et stort sykehus med skikkelig fagfolk, eller en privat spesialist! Du trenger psyk, og sikkert også en spesialist innen ernæring og en innen hormoner, forbrenning, osv osv. Man har ofte et sammensatt problem når man sliter med spiseforstyrrelser. Først er det sinnet, men så blir kroppen ødelagt av spisevanene, og man trenger fysisk behandling sammen med psyk.

Lykke til !

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...