ღღTrininho _gravid nr 3 ღღ Skrevet 6. mai 2010 #1 Skrevet 6. mai 2010 Vet at det fins et navnedebatt-forum,men det er ikke så mye aktivitet der inne. Lurer på hva dere syns er finest. Har 2 barn fra før,begge har dobbelnavn. Har ei jente i magen nå, og vi har falt ned på 4 navn. Mine favoritter: Ariel Madelén Ariel Victoria Mannens favoritter: Ariel Helén Ariel Iselin
Anonym bruker Skrevet 6. mai 2010 #2 Skrevet 6. mai 2010 Synes ikke noen av de er fine. Skjønner ikke at folk kan velge et navn som Ariel? En tegneserie fisk, og et vaskemiddel merke?
ღღTrininho _gravid nr 3 ღღ Skrevet 6. mai 2010 Forfatter #3 Skrevet 6. mai 2010 Mulig det, men hvis man skal tenke slik så er det jo mange andre navn som ikke kan brukes heller da. Synnøve ost Nemi tegneserie Tine melk •Ida •Silje •Anita •Nina •Frida •Mira <---- hardanger bestikk osv osv
Anonym bruker Skrevet 6. mai 2010 #4 Skrevet 6. mai 2010 Ariel Madelen eller Ariel Helen Synes de andre var helt rare sammen
Anonym bruker Skrevet 6. mai 2010 #6 Skrevet 6. mai 2010 Det siste var vel det beste.De andre var bare jævlige.
Anonym bruker Skrevet 6. mai 2010 #7 Skrevet 6. mai 2010 1:Ariel Helèn 2:Ariel Madelèn 3:Ariel Iselin 4:Ariel Victoria hvordan får du streken over e`en den veien du har? =/
ღღTrininho _gravid nr 3 ღღ Skrevet 6. mai 2010 Forfatter #8 Skrevet 6. mai 2010 Takk for svar Trykker alt gr samtidig med den knappen som har dette symbolet \ , deretter e.
Anonym bruker Skrevet 6. mai 2010 #12 Skrevet 6. mai 2010 Ariel er et guttenavn Så syns ikke det passer på en søt liten jente. Av de andre navnene du har kommet med syns jeg Victoria og Iselin er penest.
ღღTrininho _gravid nr 3 ღღ Skrevet 6. mai 2010 Forfatter #13 Skrevet 6. mai 2010 Ariel brukes både som gutte- og jentenavn i Norge, altså dobbeltkjønnet navn. 200 jenter som heter det, og 86 gutter.
Anonym bruker Skrevet 6. mai 2010 #14 Skrevet 6. mai 2010 Men det ER et guttenavn. Selv om vi nordmenn forbinner det med en rødhårete havfrue så betyr det ikke at det er et dobbeltkjønnet navn.
Gjest Skrevet 6. mai 2010 #15 Skrevet 6. mai 2010 Tror jeg ville valgt Ariel Helén (med høyreaksent, da det egentlig er riktig skrivemåte).
ღღTrininho _gravid nr 3 ღღ Skrevet 6. mai 2010 Forfatter #16 Skrevet 6. mai 2010 Det er et dobbeltkjønnet navn,sjekk fakta. Har ingenting å gjøre med den lille havfruen. Det er også flere jenter enn gutter som heter Ariel i Norge. Nå var ikke dette poenget mitt da dessverre:/
Anonym bruker Skrevet 6. mai 2010 #19 Skrevet 6. mai 2010 Om det ikke viser seg at det kommer ut en gutt, eller en havfrue, eller et intet kjønn, så ville jeg valgt noe annet!
ღღTrininho _gravid nr 3 ღღ Skrevet 6. mai 2010 Forfatter #20 Skrevet 6. mai 2010 Vel,ultralyd viste ingen tegn på hverken havfrue eller gutt, og sjansen for at hun blir rødhåret er også veldig lite sannsynlig. Ariel blir det uansett
Anonym bruker Skrevet 6. mai 2010 #21 Skrevet 6. mai 2010 Jeg likte vel ingen av de navnene, men Helen var best.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå