Anonym bruker Skrevet 6. mai 2010 #1 Skrevet 6. mai 2010 Når jeg våknet imårrest kjente jeg en skikkelig kul nede ved magen, som virket litt skjev. Men når jeg reiste meg opp forsvant kulen. Trolig livmoren. Slik var det sist jeg var gravid også. Bare at det var den slik da jeg var ca. 12-13 uker på vei. Livmoren bulte litt ut når jeg lå på senga, men når jeg sto kjente jeg ikke noe særlig til den og magen var flat helt til jeg var litt over 5 mnd på vei. Nå er jeg er 6 fullgåtte uker og kjenner allerede en kul på magen når jeg ligger. Syns det var veldig veldig tidlig i forhold til sist. Vet at 2. gangs får mage fortere og slikt, men hallo, jeg har nesten nettopp tatt testen. Hvordan var det for dere 2. gang?
Anonym bruker Skrevet 6. mai 2010 #3 Skrevet 6. mai 2010 Det synes jeg var veldig tidlig selv om du er annengangs. Sikker på at du ikke er lenger på vei da? Eller kanskje det er to?Hehe
Anonym bruker Skrevet 6. mai 2010 #4 Skrevet 6. mai 2010 ja, det var det jeg også begynte å tenke på... derfor jeg måtte spørre;)
Anonym bruker Skrevet 6. mai 2010 #5 Skrevet 6. mai 2010 det var litt tidlig må jeg si. ville tro du var lengre på vei.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå